151 Reacties

5 maanden geleden

Hoe staat het ervoor dames? Hier vandaag 40+2, hele ochtend al gerommel in m'n buik maar niets wat doorzet. Wel een plan gemaakt met de vk als ze er volgende week vrijdag nog steeds niet is.

5 maanden geleden

Ben morgen 40 weken en op wat gerommel na ook nog niets.. het is de 2e en ik had wel verwacht dat hij er inmiddels zou zijn haha

5 maanden geleden

Hier ook 40+2. Gisterenmiddag gestript en vannacht wel wat gerommel, maar het zet verder niet door. We wachten maar (on)rustig af... 😅

5 maanden geleden

Hier vandaag 40 weken en alles nog rustig. Of nou ja, baby is nog net zo druk als altijd🙈 Ben heel benieuwd of en wanneer er iets spontaan op gang komt. Met de verloskundige een plan gemaakt: volgende week dinsdag strippen, als dat niet helpt a.s. vrijdag met precies 41 weken naar het ziekenhuis voor een serotiniteitscontrole + nog een keer strippen en inleiding inplannen voor ná het weekend. Dan heeft de baby nog het weekend om zelf te komen en de verloskundige kan dan de avond voor de inleiding de vliezen breken als ik voldoende ontsluiting heb (daar gaan we eigenlijk wel vanuit)

5 maanden geleden

Hi! Vandaag ben ik ook 40+2. Onze oudste is geboren met 40+2 dus onbewust ging ik weer van zoiets uit, merk dat ik het heel gek vind dat ze er nog niet is. Ook nog geen enkel teken dat het op korte termijn gaat gebeuren. Al zegt dat niet zoveel, want de vorige keer voelde ik die dag ook niets bijzonders. Hoop heel erg dat het vanzelf op gang komt voor de 41 weken. Anders heb ik met 41 weken een afspraak staan voor het checken van de ontsluiting en eventueel strippen. Het blijft spannend!

5 maanden geleden

Hier ook 40+2 van de tweede. Met 39+6 gestript maar helaas zonder resultaat. Wel gisteravond en vanochtend mijn slijmprop verloren en vanochtend opnieuw gestript. Door het strippen zit ik nu op 3cm en we hopen dat het nu doorzet. Echt zo spannend! Mocht het niet doorzetten dan aanstaande maandag een afspraak in het ziekenhuis voor echo+ctg en het bespreken van een inleiding (ik wil niet tot 42 weken doorlopen). We hopen uiteraard dat het niet nodig is en hij binnenkort uit zichzelf komt. Succes allemaal😍

5 maanden geleden

Vandaag 40+1. Net bij de verloskundige geweest en ze heeft inwendig onderzoek gedaan, maar alles zat nog potdicht. Helaas dus niet kunnen strippen. Echt wel even een domper… Bleeh!

5 maanden geleden

Morgen uitgerekend, vandaag niet helemaal lekker. Misselijk, rommelen in de buik....van mij mag mini komen maar of het doorzet?!

5 maanden geleden

Vandaag 40+4 alweer. Ik kan vrijwel niks meer en zit echt te wachten. Saai en vermoeiend ook vanwegen de buikkrampen. Een paar dagen geleden gestript maar heeft niks gedaan lijkt het...

5 maanden geleden

Vandaag 39+5 en er gebeurt nog niks. De eerste kwam met precies 41 weken, dus ben bang dat ik nog wel een weekje mag wachten. Dinsdag weer controle, dus dan gaan ze voelen hoe het ervoor staat en eventueel strippen.

5 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Vandaag 40+1. Net bij de verloskundige geweest en ze heeft inwendig onderzo ...
Bij mij precies hetzelfde, 40+1 en net bij verloskundige geweest, maar ze kon niet strippen. Komende zondag nieuwe poging

5 maanden geleden

Hier morgen de uitgerekende datum, maar sinds woensdag (1 mei, de 3e verjaardag van haar zus) mogen wij ons meisje al in de armen houden 🥰 Ze was er zeer vlot! Om 3.30u wakker geworden van een nare druk naar onderen, onderin mijn rug + een onrustige buik. Om 5.12u was ze er, met de verloskundige die pas net binnenstapte en dus nog net de laatste (3e) perswee mee kreeg om haar te helpen opvangen boven de badkamervloer! Nu helemaal in de wolken met onze twee prachtige dames 🩷🩷

5 maanden geleden

Reactie op wendy0104

Bij mij precies hetzelfde, 40+1 en net bij verloskundige geweest, maar ze k ...
Ik heb maandag weer een afspraak. Moet wel zeggen dat ik het wel even pijnlijk vond. Niet binnenin, maar meer aan de buitenkant. Had jij dat ook?

5 maanden geleden

Reactie op Jils1990

Hier morgen de uitgerekende datum, maar sinds woensdag (1 mei, de 3e verjaa ...
Wow gefeliciteerd! Dat is inderdaad heel vlot gegaan en wat bijzonder dat ze op dezelfde dag als haar zus geboren is!

5 maanden geleden

Vandaag de uitgerekende datum, hier alles nog rustig. Verwacht dat de kleine nog lekker even blijft zitten. Omdat ik zelf eigenlijk niet over de 41wk wil ivm achteruitgang placenta. Dinsdag controle bij de gynaecoloog. Vrijdag eventueel strippen. En anders mogelijk het weekend inleiding. Hopelijk komt het bij deze wel natuurlijk op gang. Alhoewel dat ook wel weer wat spanning geeft want geen idee wat ik dan kan verwachten/ hoe de eerste weeën zouden voelen. 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Flowerrr

Vandaag de uitgerekende datum, hier alles nog rustig. Verwacht dat de klein ...
Hier ook uitgerekende datum vandaag! Ik dacht echt dat hij vannacht zou komen maar er is toch niets gebeurd. Ik heb woensdag een afspraak om inleiding te bespreken🥲

5 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Ik heb maandag weer een afspraak. Moet wel zeggen dat ik het wel even pijnl ...
Nee, vond de pijn meevallen toen ze ging controleren. Straks bellen en als het goed is poging nummer 2, hopelijk kunnen ze nu wel strippen

5 maanden geleden

Vandaag 40+4 en ook nog steeds geen baby! Elke ochtend is het weer verwonderd wakker worden van: huh… weer niks 😆. In mijn hoofd gebeurt het dan de rest van de dag ook niet meer, haha. Mijn eerste zoontje kwam spontaan met 38+5. Zo gek dat het dan nu al zoveel langer duurt. Ook veel voorweeën en pijntjes gehad afgelopen weken, maar we wachten maar (on)rustig af 😄.

5 maanden geleden

4 mei was ik uitgerekend! Vandaag (40+1) nog geen tekens gehad van de komst van onze kleine man.. De vk gaf aan dat de eerste vaak met 40+3/4 komt dus we wachten af.. ☺️

5 maanden geleden

Reactie op SpeedyGonzalez

Vandaag 40+4 en ook nog steeds geen baby! Elke ochtend is het weer verwonde ...
Haha ja hier precies hetzelfde, als het in de nacht niet gebeurt dan overdag ook niet 😅.