151 Reacties
5 maanden geleden
Hier vandaag 40+2. Vanmorgen controle gehad en alles is nog goed en rustig. Ik kijk het nog een paar dagen aan en anders eind vd week kijken of ze kunnen strippen. De eerste kwam spontaan met 41 weken, dus ik had al een beetje verwacht dat deze man ook op zich zou laten wachten.
5 maanden geleden
Reactie op Vls
Ja daar heb ik ook meer last van dan verwacht. Vandaag 40,5 en als het go ...
Hier ook vanmorgen 2 cm ontsluiting dus gestript! Hoeveel benieuwd.
Als de cijfers kloppen dan heeft 1 van ons geluk en zet het door, 1 pech en gebeurd er niets en de laatste heeft alleen wat gerommel🤣
5 maanden geleden
Reactie op Vls
Hier ook vanmorgen 2 cm ontsluiting dus gestript! Hoeveel benieuwd.
Als de ...
Nou ben benieuwd. Mag van mij ook dat we afwijken van de cijfers en dat het bij ons allemaal doorzet, zou fijn zijn.
Heb nog niet echt weeen, wel harde buiken en beurs gevoel. Verlies ook nog steeds slijmproppen.
Hoe gaat het bij jullie?
5 maanden geleden
Reactie op wendy0104
Nou ben benieuwd. Mag van mij ook dat we afwijken van de cijfers en dat het ...
Nog rustig hier. Wat harde buiken, bloederig slijm en een heel drukke baby🙈
Vind het wel lastig, dochter is nu bij opa en oma en die halen we altijd rond half 5/5 uur op. Dus ophalen straks of het nog even aankijken....
5 maanden geleden
Vanmorgen 40+2 en rond half 8 wat gerommel.
9 uur check van de verloskundige toen start met wat lichte krampjes en snel naar het ziekenhuis ivm medische bevalling.
11.05 is onze kleine Jip geboren 💙
Nu nog even in het ziekenhuis ivm bloedverlies en ook nog met extra medicatie.
En de kleine man had in het vruchtwater gepoept.
Nu lekker genieten! Voor jullie succes allemaal, voor je het weet is jullie kleintje er ook 🤗
5 maanden geleden
Reactie op denisevg1
Na het strippen had ik flink wat krampen maar nu is alles weer verdwenen be ...
Vanmorgen leek te begonnen te zijn. Slijmprop verloren en 1,5 uur lang weeën om de 7 minuten.
Kindjes weggebracht etc contact met de verloskundige. En nu: helemaal weg😅. Misschien toch nog een soort voorweeën .
5 maanden geleden
Wat een ellende allemaal🙈😂 Ze willen gewoon echt niet, die baby's van ons.
Een valse start is helemaal waardeloos zeg. Ik heb nog steeds af en toe een krampje en een algeheel beurs gevoel in mijn buik, maar dat is het dan ook. Net bij de grote boodschap ineens wel weer flink wat bloederig slijm bij het afvegen, dus dat zie ik maar als een goed teken. Stiekem hoop ik nu dat ze morgen pas komt, want vanmiddag heeft mijn moeder helaas andere afspraken en is de opvang van dochter wat lastiger te regelen. Vandaag komt de verloskundige nog even langs voor een extra bloeddrukmeting, maar ik voel me prima dus ik verwacht niks geks eigenlijk.