151 Reacties

5 maanden geleden

Hoe gaat het bij jullie dames? Ik denk gisteravond de slijmprop te hebben verloren. Sinds vanmorgen lichte krampjes en wat slijm met bloedverlies. Zou dit dan het begin zijn? 🙏🏽 Vandaag ben ik 40+4. Vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor informatie en check inleiden. Maandag een afspraak staan om gestript te worden, mocht dat niet werken dan plannen we volgende week de inleiding in..

5 maanden geleden

Na het strippen gisteren wat flinke menstruatiekrampen die vervolgens dus weer weg gingen.. 😅 nu sinds 6u vanmorgen op en af krampen maar heb nog niet het gevoel dat dit het is🤭 blijven nog verdraagzaam dus waarschijnlijk nog steeds voorweeën? Hopelijk gebeurt er wel wat daar binnen en zet het nu echt door, nooit gedacht dat ik zou willen dat pijn erger wordt haha 🤣 Kom ik waarschijnlijk later ook nog wel op terug 🫠

5 maanden geleden

Reactie op denisevg1

Na het strippen gisteren wat flinke menstruatiekrampen die vervolgens dus w ...
Ohhh ik hoop dat de kleine nu doorzet voor je! Succes alvast🤞😌

5 maanden geleden

Reactie op denisevg1

Na het strippen gisteren wat flinke menstruatiekrampen die vervolgens dus w ...
Haha gek he? Ik was laatst verdrietig dus mijn man zegt "wat is er?" En ik: "de pijn is minder😭" en ik zag de vraagtekens gewoon uit zijn hoofd komen

5 maanden geleden

Jeetje, we zitten allemaal maar in de wachtstand zeg.. Ik heb nog niet laten strippen (40+3), maar als je dat wel hebt laten doen en de krampen verdwijnen weer dan lijkt me dat heel frustrerend! Hou vol allemaal 🤞🥴

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Vanmorgen leek te begonnen te zijn. Slijmprop verloren en 1,5 uur lang weeë ...
Toch geen valse start! De weeën begonnen weer een in 3,5 uur is hij thuis geboren. Daarna werd het echter een drama/spektakel : ik verloor 1,6 liter bloed en ben door de brandweer 2 trappen naar beneden gedragen en met de ambulance met spoed naar het ziekenhuis gereden. Inmiddels maken we het allebei goed en mogen we straks naar huis. 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Toch geen valse start! De weeën begonnen weer een in 3,5 uur is hij thuis g ...
Gefeliciteerd! 👶🏼 Fijn dat het nu goed gaat, maar wel even spannend lijkt mij. Fijn dat jullie zo lekker naar huis mogen.

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Gefeliciteerd! Wat spannend ineens, maar gelukkig gaat alles nu goed. En nu lekker genieten!

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Woahh! Gefeliciteerd ten eerste en wat heftig!!! Gelukkig gaat alles goed nu😮‍💨🤍

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Oh jeetje wat heftig! Opeens een hele omdraai joh. Gelukkig mogen jullie naar huis ❤️ Gefeliciteerd met de kleine en geniet samen 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ohhh ik hoop dat de kleine nu doorzet voor je! Succes alvast🤞😌
Helaas niet doorgezet, alles weer rustig nu 🤣. Ik probeer positief te blijven maar ik denk dat het toch de inleiding wordt dus probeer me daar maar op in te stellen.. (wilde dat eigenlijk in eerste instantie niet) ik hoop dat de weeën vandaag in ieder geval iets hebben gedaan wat dan ook helpt bij de inleiding🤷‍♀️ maarrrr misschien kondigt ze zich toch nog zelf aan, nog klein beetje hoop🤭

5 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Haha gek he? Ik was laatst verdrietig dus mijn man zegt "wat is er?" En ik: ...
Jaaa het is soms echt een rollercoaster hoor zwanger zijn🤣 ook voor de partners hahaha 🙈

5 maanden geleden

Reactie op denisevg1

Helaas niet doorgezet, alles weer rustig nu 🤣. Ik probeer positief te blij ...
Ja kan ik begrijpen.. Op een gegeven moment wordt het wel echt best zwaar. Ik heb nu op opvang dagen van mijn dochter er niet zo een last van maar vrijdag-maandag zijn we altijd samen en dan ben ik wel bekaf nu😂 Gelukkig heeft ze een papa fase voor wanneer hij thuis is. Bij de vk een afspraak gepland komende donderdag om ontsluiting te checken en eventueel te strippen/inleiding voor 42 weken bespreken. Ze zei dat de kans dat baby voor 41 weken komt nog wel groot is, dus ik hoop er op!

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Wow dat had je in de ochtend toch ook niet aan zien komen denk ik. Wat heftig! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Je hebt je er goed doorheen geslagen zo te horen

5 maanden geleden

Hier rommelde het vanmiddag een beetje en vanavond is na een razendsnelle thuisbevalling van slechts 1,5 uur onze dochter geboren. We zijn onwijs trots en helemaal in de wolken💕

5 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier rommelde het vanmiddag een beetje en vanavond is na een razendsnelle t ...
Gefeliciteerd 🥹 wat fijn, het strippen had dus wel gewerkt! Geniet ervan🩷 Hier weer wakker met niets ahhh

5 maanden geleden

Pfff ik heb de hele nacht last van krampen/weeën(?) gehad. Van 01.30 tot 07.00 de weeëntimer bijgehouden, om de 8/9/10 minuten kwam het weer. Vreselijke nacht.. Hebben meer dames hier last van (gehad)?

5 maanden geleden

Reactie op atvvo

Pfff ik heb de hele nacht last van krampen/weeën(?) gehad. Van 01.30 tot 07 ...
Had ik ook en ‘s nachts vk gebeld… bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben… ik had ook om de 10 min weeën

5 maanden geleden

Reactie op denbx

Had ik ook en ‘s nachts vk gebeld… bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben… ...
Aahh meen je niet, ik ga zo ook gelijk even bellen! Kreeg je uiteindelijk wel de weeën om de 4/5 minuten?

5 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Hier rommelde het vanmiddag een beetje en vanavond is na een razendsnelle t ...
Gefeliciteerd! Wat super fijn. Lekker genieten nu. Hier nog geen actie. Verloskundige komt als het goed is vandaag mijn vliezen breken, hopelijk gaat het dan hier ook echt gebeuren