151 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Gefeliciteerd 🥹 wat fijn, het strippen had dus wel gewerkt! Geniet ervan🩷 ...
Hier ook weer wakker met niks, vandaag ben ik precies 41 weken! Morgen word ik nu ingeleid dus ik probeer vandaag nog maar te genieten van de kleine in m'n buik 🥰.
Succes met jouw afspraak vandaag ik hoop dat je toch al wat ontsluiting hebt!
5 maanden geleden
Verloskundige net geweest en helaas kon ze niet de vliezen breken, de baarmoedermond was nog niet plat genoeg. Ze heeft mij wel flink kunnen strippen, hopelijk zet het dit keer wel wat in gang. Ben vandaag precies 41 weken. Morgen bellen en komen ze weer kijken, en als er dan vooruitgang is, gaan ze zaterdagochtend mijn vliezen echt breken. Hoop dat ik ze vanavond kan bellen dat het opgang is gekomen en niet te wachten tot zaterdag🙏🏼
5 maanden geleden
Reactie op denisevg1
Hier ook weer wakker met niks, vandaag ben ik precies 41 weken! Morgen word ...
Succes vandaag met het inleiden🫶🏽 Hopelijk verloopt alles vlot en mag je vandaag de kleine zien🥰
Hier weer niks :( ik had vandaag zo gehoopt dat het zou gebeuren pff… ik hoop nog even op de middag maar verwacht echt niets🫠
5 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Succes vandaag met het inleiden🫶🏽 Hopelijk verloopt alles vlot en mag je ...
Wat een rollercoaster! Op donderdagavond 9 mei braken, terwijl ik op 10 mei ingeleid zou worden, alsnog zelf mijn vliezen om 23:00 en kreeg ik meteen weeën! Na een heftige bevalling met wat complicaties (bleef hangen op 8 cm, sterrenkijker, weeën opwekkers, tegenhouden persweeën) werd op 10 mei om 11:47 onze prachtige dochter geboren! Helaas is er een zeldzame afwijking gevonden in haar bloed waardoor ze verhoogde bilirubine heeft en wij helaas in het ziekenhuis opgenomen zijn. We maken het verder goed en gaat het de goede kant op en hopen toch over een paar dagen lekker naar huis te kunnen en van ons meisje te kunnen genieten 💞🧸
5 maanden geleden
Reactie op denisevg1
Wat een rollercoaster! Op donderdagavond 9 mei braken, terwijl ik op 10 mei ...
Ohh gefeliciteerd voor jullie 🥰 Wel heftig dat het dan nog even anders is gelopen, ik wens jullie een goed herstel en voor de kleine 💕
Hier is het gister razendsnel gegaan. Na mijn post ging ik dochter naar bed brengen en tijdens het boekje lezen waren de weeën echt al sterk. Nog geen 2/3 uur later is hij thuis geboren met in 4 persweeën. Ik was zó blij toen hij er uit was omg haha, ik heb hem zelf aan kunnen pakken omdat ik op mijn knieën zat, echt magisch!!