151 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Lvdw94
hoe gaat het nu?! Heeft het wat door gezet? Ik ook 41 weken vandaag. Nog ni ...
Ja het heeft doorgezet! Vannacht krampen en vanaf de ochtend al snel echte weeën. Vanmiddag om 13.40u is Tijn geboren! Het was een intense en vrij snelle thuisbevalling, moet er echt van bijkomen.
Hopelijk begint het bij jou ook snel!!
5 maanden geleden
Morgen 41 weken..nog niet gestript oid. Begint nu wel te voelen als wachten 😅 laat die kleine man maar komen 💙💪🏻
5 maanden geleden
Reactie op Lvdw94
hoe gaat het nu?! Heeft het wat door gezet? Ik ook 41 weken vandaag. Nog ni ...
Bij jou nog hetzelfde of is er al iets begonnen ?😃
5 maanden geleden
Reactie op pinguin1287
Bij jou nog hetzelfde of is er al iets begonnen ?😃
Helaas nog weinig. Sinds gisteravond wel regelmatig harde buiken, vandaag bij de verloskundige geweest (41+1) baarmoedermond wel verweken maar geen ontsluiting dus kon niet gestript worden. Morgen bellen naar het zh voor een afspraak bij de gynaecoloog, voor het geval ze deze week niet uit zichzelf komt…. Dus duimen dat het wel vanzelf komt… bij jou rommelig of nog heel rustig??
5 maanden geleden
Reactie op Lvdw94
Helaas nog weinig. Sinds gisteravond wel regelmatig harde buiken, vandaag b ...
Tja je gaat alweer vooruit denken terwijl ze ook gewoon nog prima uit zichzelf kan komen hè…
Ga je later nog een poging doen voor strippen?
Ik vind het wel rommelig bij mij met harde buiken en steken bij m’n vagina af en toe. Geen idee of dit voorweeen zijn. Vandaag met vk nieuwe afspraak op donderdag (41+2) om evt strippen te proberen en beslissen of we even op controle willen vrijdag bij zkh. Ik wil het liefst dat hij natuurlijk komt maar ook weer niet mega over 42 weken heen.
5 maanden geleden
Reactie op pinguin1287
Tja je gaat alweer vooruit denken terwijl ze ook gewoon nog prima uit zichz ...
Gister nog een poging strippen gedaan in het zh bij de gynaecoloog. Was helaas niet mogelijk. Moest daarheen voor controle ivm wisselende bloeddruk steeds. Hij wilde me eigenlijk meteen houden en inleiden. Dit viel me wat rauw op mn dak… na overleg met mn verloskundige een afspraak voor vandaag in het zh om de ballon te plaatsen. Vind het erg spannend… hoe gaat het bij jou nu?
5 maanden geleden
Reactie op Lvdw94
Gister nog een poging strippen gedaan in het zh bij de gynaecoloog. Was hel ...
Oh zo dat gaat snel opeens! Maarja met een wisselende bloeddruk willen ze dus niet meer te lang wachten.. spannend zeg!!! Dan gaat het echt beginnen vandaag.
Ik heb gisteren nog een keer acupunctuur gedaan. En morgen afspraak met vk om voor het eerst thuis te strippen. Vrijdag evt langs het zkh voor algemene controle als ik dat zelf wil. Dus nog afwachten verder. Wil het liefst tot 42+2 (ivm eigen berekening uitgerekende datum)wachten met medisch inleiden maarja alleen als alles verder goed gaat..
Succes vandaag !!💪🏻
5 maanden geleden
Reactie op pinguin1287
Oh zo dat gaat snel opeens! Maarja met een wisselende bloeddruk willen ze d ...
Spannend! Ben benieuwd of acupunctuur nog wat doet voor je!! Snap dat je wilt wachten… fijner op de natuurlijke manier!
Vanochtend is het ballonnetje geplaatst. Nu wachten tot die eruit valt en of het dat natuurlijk op gang komt. Zo niet, dan gaan ze morgenochtend mijn vliezen breken. Evt. dan weer wachten of het vanzelf op gang komt. Als dat weer niet zo is, dan zullen ze weeën gaan opwekken…
5 maanden geleden
Reactie op Lvdw94
Spannend! Ben benieuwd of acupunctuur nog wat doet voor je!! Snap dat je wi ...
Nee nog alles rustig hier🥹
Oeh spannend!! Hopelijk gaat er iets gebeuren..
Hoe vond je het plaatsen van het ballonnetje?