6 Reacties

één maand geleden

Ik zou zo niet weten wat speciaal voor een kleintje van 5 maanden geschikt is. Ze vinden vaak de simpele dingen leuk zoals naar het gaan van een bouwmarkt ofzo. Daar hangen grote lampen en ventilatoren aan het plafond. Ik zou vooral kijken naar wat je zelf leuk lijkt zoals een museum. Daar zal je kindje nog geen speciale binding mee hebben, maar een indoor speeltuin gaat hij of zij ook nog niks aan hebben

één maand geleden

Misschien het aquarium als je van die tunnels hebt waar je doorheen kunt lopen

één maand geleden

Een aquarium (SEA LIFE bijvoorbeeld) schijnt erg leuk te zijn. Kijken dan hun ogen uit. Zelf nog niet geprobeerd, maar ga ik snel proberen.

één maand geleden

Onze kleine vond het “grote” aquarium bij sea life echt prachtig. Hij keek zijn ogen uit! Zelf vond ik dit aquarium wat tegen vallen, erg krap en je bent er snel doorheen… ik zou er dus niet snel voor kiezen als je niet in de buurt woont van Scheveningen.

één maand geleden

Baby spa 🧖‍♀️?

één maand geleden

Sealife vonden onze jongens beide fantastisch. We zijn er vorig jaar geweest toen was onze oudste 4 maand en dit jaar weer en onze jongste was toen 3 maand. Mocht je een gratis uitje willen, ik ben vandaag met de jongens naar de intratuin geweest en heb daar bij de vissen staan kijken en dat vonden ze ook geweldig. Onze jongste is volgende week 5 maand.