Dag lieve mama's,
Onze dame is ondertussen 5 maanden, en op mijn vrije dagen (niet allemaal uiteraard) alleen met haar vind ik het leuk om dingen te ondernemen.
De plaatselijke kinderboerderij en winkelcentrum ben ik ondertussen zat 馃.
Iemand nog leuke tips? Kinderboerderij, wandelroutes die geschikt zijn met kinderwagen, kom maar door! 馃
Wij waelren afgelopen zomer naar sea life scheveningen , daar zit zo een tunnel in een aquarium en dat schijnen baby's fantastisch te vinden. Die van ons sliep toen alleen overal doorheen haha 馃槄 maar toen was ze ook 3 maanden.
Je kunt lekker wandelen bij oa de Utrechtse Heuvelrug of rondom Hilversum. Ik volg vaak gewoon fietsknooppunten. Leuke routes over schelpenpaadjes. En afhankelijk van je kinderwagen kun je ook best veel bospaden over.
De tuinen van paleis soestdijk zijn weer open in het weekend. Daarna lunch bij kasteel groeneveld, daar kan je naar de boerderij en een kabouterpad lopen (geasfalteerd)
Geertje's Hoeve bij Vleuten is leuk.
Koetshuis Beerschoten bij De Bilt kan je goed wandelen en wat eten of drinken. En ook super als je kindje wat groter is; leuke natuurspeeltuin
Ik vind het knap dat je dat soort dingen doet met baby alleen. Ik ben al blij na gebroken nacht als het lukt mezelf ook te voorzien van eten enz en een ommetje met kinderwagen te maken 馃槄
Ik vind het knap dat je dat soort dingen doet met baby alleen. Ik ben al bl ...
Ik zou het lekker gaan proberen, je krijgt er zoveel energie voor terug. Lekker picknicktasje voor jezelf in pakken of terrasje pakken.
Ik accepteer op de dagen dat ik uit huis ga dat ik de kamer niet gestofzuigd is, de vaatwasser niet uitgeruimd .
En iedereen bedankt voor de tips! Ik ga me erin verdiepen 馃