6 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje had vorige week ook allemaal rode bultjes en vlekken op zijn lichaam ben toen naar de dokter geweest en die gaf ook aan dat het babyacne was. Alleen zagen de vlekken en bultjes er wel anders uit dan bij jou op de foto. Na 2 dagen was het alweer over bij ons

2 jaar geleden

Mijn zoontje had ook na de baby acnee eczeem achtige klachten ruim 1.5 jaar later bleek het toch een koemelkallergie. Zou er dus zelf bij oppassen en jezelf niet steeds weg laten sturen. Als je het niet vertrouwd of het blijft dan toch echt verder na laten kijken

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dezelfde bultjes, maar denk ook gewoon acne

2 jaar geleden

Misschien warmte uitslag? Mijn meisjs heeft deze bultjes rondom haar nekke cb gaf aan combinatie babyacne en warmte uitslag

2 jaar geleden

De bultjes lijken er wel op, dus het zou kunnen, maar voor babyacne vind ik het wel ver doorlopen over z’n buikje! Ik zou het even bij het cb laten zien. Die hebben toch wat meer ervaring met baby’s dan de meeste huisartsen!

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook babyacne. Op zijn gezicht, buik en armen. Het cb gaf gister aan dat het normaal was en het vaak in een V-vorm over de buik loopt en het ook op de armen zit ‘volgens het boekje’.