Is het normaal dat een baby van 8 maanden soms 2 keer in de maand wat ziekig is en koorts heeft? Sinds oktober gaat ze naar de opvang en ze is nu 8 maanden oud. Ik heb soms het gevoel dat ze meer niet fit is dan wel..
Hey,
Mijn dochter had ik 3 weken tijd ook 3 x koorts. Beetje huilen en rode wangen. Uiteindelijk bleek ze een dubbele oorontsteking te hebben..dus zou adviseren even naar de huisarts te gaan.
Alsof ik ons verhaal lees... hier 3e keer (hoge) koorts in 5 weken tijd. Snap ook niet zo goed waar het vandaan komt. Ook de huisarts gebeld en ze willen hem morgen ook even zien.. ben benieuwd.
Ben vanmorgen met haar bij de huisarts geweest. Longetjes klonken schoon en haar oortjes zagen er ook schoon uit.
De huisarts zei dat je dit vaker ziet bij kindjes die naar de opvang gaan. En ook zeker bij kindjes die vlak voor de zomer zijn geboren, die “kennen” het griepseizoen nog niet door de zomer. De ene baby reageert hier wat sterker en vaker op dan de andere, maar er was niks waar we ons zorgen over hoefden te maken.