8 Reacties

één maand geleden

Oh dat heb ik ook maar sinds een paar dagen en mijn baby is van 27-04 zou ook graag tips willen

één maand geleden

Heeft ze dan ook echt honger? Drinkt ze stevig door voor zeker 4-5 minuten iedere keer? Pakt ze een speentje ?

één maand geleden

Waarschijnlijk is het een slaap associatie. Mijn dochter had dit ook heel erg, toen "opgelost" met slaaptraining. Mn zoontje (ook van 27/5) nu heeft er ook wat last van maar gelukkig wel minder erg. Je kan proberen op een andere manier in slaap te krijgen en dat aan te leren, of (evt over een tijdje) slaaptraining

één maand geleden

Reactie op Jessara

Heeft ze dan ook echt honger? Drinkt ze stevig door voor zeker 4-5 minuten ...
Ze drinkt dan serieus 2 borsten. En na een minuut of 10 kan ik d'r terug leggen in bed. Pakt geen speen. Side note. Dit doet ze al vanaf de geboorte. Dus heeft helaas niks met een sprong te maken.

één maand geleden

Reactie op Jilaysa

Ze drinkt dan serieus 2 borsten. En na een minuut of 10 kan ik d'r terug le ...
Misschien niet het antwoord dat je wil horen, maar klinkt alsof ze het dan ook gewoon echt nodig heeft. Pfoe pittig zeg!

één maand geleden

Reactie op Jessara

Misschien niet het antwoord dat je wil horen, maar klinkt alsof ze het dan ...
Ja is niet erg .. kan er nog wel even mee leven. Haha. Maar dacht misschien doe ik het fout.. . Haha

één maand geleden

Reactie op Jilaysa

Ja is niet erg .. kan er nog wel even mee leven. Haha. Maar dacht misschien ...
Ik ben geen expert maar klinkt alsof je het perfect doet. Bikkel! Wellicht dat er straks verandering in komt met de hapjes. Ik hoop het voor je 😊

één maand geleden

Mijn dochter doet dit ook regelmatig, maar ik merk dat ze het vooral doet als ze wat ziekjes/verkouden is, en het ook gewoon genegenheid bied. Ik leg haar nu ook niet standaard aan als ze wakker wordt, ff eerst troosten en als ze dan niet weer in slaap valt dan aanleggen. Wat mij ook helpt met volhouden is samen slapen en liggend voeden.