Ons zoontje wordt sinds een week echt om t half uur wakker tussen 8 en 11… in de nacht zit er wel 4 uur tussen. Hij is nu bijna 19 weken
Iemand tips waardoor hij in de avond ooo beter slaapt?
We hebben een vast avondritueel, kamertje is donker met n klein lampje en t gebeurt zowel bij zelf in slaap vallen als wiegen…
Hoi heb niet echt tips maar mijn zoontje is 4 maanden en wil gwn niet slapen word om 2 uur wakker of 3 uur wilt niet gelijk slapen is elke dag zo en eerst sliep hij gewoon goed van 22:00 tot 7 uur nu slaap hij heel slecht😖 heb alles geprobeerd
Hoe oud zijn jullie zoontjes :)? Mijn dochter is 20 weken en heeft het ook. ...
4 maanden is
Mijn zoontje en hij huilt veel en zelf met speetje
Huilt hij en als hij wakker word dan word hij ineens actief schreeuwen lachen hijwilt ook meer drinken
Herkenbaar allemaal. Ik denk dat we erin zitten ja… maar hoe “lossen” jullie erop? Blijven jullie hetzelfde doen als voorheen? Ik merk dat ik hem nu wat sneller bij mij in bed leg omdat er dan niks aan de hand lijkt. Onze kleine is trouwens nog niet echt een goede slaper geweest alleen nu wel extreem slecht
Herkenbaar allemaal. Ik denk dat we erin zitten ja… maar hoe “lossen” julli ...
Dit doe ik ook. Ik slaap al 3 weken met haar in bed (volgens de regels van veilig samen slapen). Ik hoop dat het geen gewenning wordt, maar anders trek ik het echt niet.