8 Reacties

één maand geleden

Hoi heb niet echt tips maar mijn zoontje is 4 maanden en wil gwn niet slapen word om 2 uur wakker of 3 uur wilt niet gelijk slapen is elke dag zo en eerst sliep hij gewoon goed van 22:00 tot 7 uur nu slaap hij heel slecht😖 heb alles geprobeerd

één maand geleden

Hoe oud zijn jullie zoontjes :)? Mijn dochter is 20 weken en heeft het ook. Ze zit in de slaapregressie :)

één maand geleden

Reactie op ElmH

Hoe oud zijn jullie zoontjes :)? Mijn dochter is 20 weken en heeft het ook. ...
Ik zie net dat hij 4 maanden is. Ik denk dat het de slaapregressie is

één maand geleden

Reactie op ElmH

Hoe oud zijn jullie zoontjes :)? Mijn dochter is 20 weken en heeft het ook. ...
4 maanden is Mijn zoontje en hij huilt veel en zelf met speetje Huilt hij en als hij wakker word dan word hij ineens actief schreeuwen lachen hijwilt ook meer drinken

één maand geleden

Reactie op karyann11

4 maanden is Mijn zoontje en hij huilt veel en zelf met speetje Huilt hij ...
Heel herkenbaar :) het is denk ik echt de slaapregressie, die rond 4 maanden start en echt een paar weken kan duren!

één maand geleden

Reactie op ElmH

Heel herkenbaar :) het is denk ik echt de slaapregressie, die rond 4 maande ...
Hij is vanaf 6 uur wakker en slaap nogsteeds niet ja ikzaghet weken kanhet duren ikben echt kapot en hij sliep echt goed heb je nog tips

één maand geleden

Herkenbaar allemaal. Ik denk dat we erin zitten ja… maar hoe “lossen” jullie erop? Blijven jullie hetzelfde doen als voorheen? Ik merk dat ik hem nu wat sneller bij mij in bed leg omdat er dan niks aan de hand lijkt. Onze kleine is trouwens nog niet echt een goede slaper geweest alleen nu wel extreem slecht

één maand geleden

Reactie op svsan

Herkenbaar allemaal. Ik denk dat we erin zitten ja… maar hoe “lossen” julli ...
Dit doe ik ook. Ik slaap al 3 weken met haar in bed (volgens de regels van veilig samen slapen). Ik hoop dat het geen gewenning wordt, maar anders trek ik het echt niet.