10 Reacties

één maand geleden

Die van ons ligt al een paar weken in de buggy op ligstand, omdat hij niet meer in de wieg past. Als hij maar ligt is het prima hoor!

één maand geleden

Reactie op aardbeitje4

Die van ons ligt al een paar weken in de buggy op ligstand, omdat hij niet ...
Wij hebben de Dubatti, vind dat hij dan zo met de benen in de lucht ligt

één maand geleden

Wij nemen ook een buggy mee, mijn meid is dan ruim 5 maanden. Ze zit nu ook al graag bij ons op schoot ipv liggen. En indd ook de draagzak mee, moet vast wel goedkomen

één maand geleden

Hier ook al sinds hij 4 maanden is over naar de wandelwagen. En juist op vakantie vind ik dat zooo handig. Hij krijgt er ook z’n hapjes in dus iets van een wipper of kinderstoel hoef je dan ook niet mee te nemen.

één maand geleden

Is het dan zo dat de buggy helemaal volledig platligt, of zo’n halfliggende houding? Wij gaan ook op vakantie als ze 5 maanden is en twijfel enorm welke buggy we mee moeten..

één maand geleden

Wij gaan ook met 5 maanden weg. Ik doe het zelf niet. Ik las online dat een buggy schokken minder goed opvangt (ook in liggende stand). Dat is gewoon heel slecht voor de rug en heupen. Al kan ze zelf al best goed even rechtop zitten. Dus ik neem de kinderwagen weer mee (echt balen)

één maand geleden

Wij zijn nu in Griekenland en hebben alleen de draagzak voor onze baby mee. Voor de oudste een buggy maar geen seconde gebruikt. Baby slaapt in een Deryan tentje.

één maand geleden

Ik heb net een verkleinkussen bestelt voor de buggy zodat ze op vakantie daarin kan. Zorgt ervoor dat ze beter en steviger erin ligt. Als je op Google zoekt vind je er verschillen die voor alle buggys geschikt zijn.

één maand geleden

Reactie op LLL15

Ik heb net een verkleinkussen bestelt voor de buggy zodat ze op vakantie da ...
Mijn dochter is als we op vakantie gaan 5 maanden

één maand geleden

Wij hadden de kinderwagenbak en maxicosi en draagzak mee. Op het vliegveld ons zoontje in de draagzak gedragen en de meeste bagage in de kinderwagen bak. Ideaal 😂. Ik ga na de vakantie ook switchen naar de buggy (3in1) vandaar dat ik de bak meegenomen heb. Mocht deze stuk gaan in het vliegtuig is dat niet zo’n groot verlies. Ik ben heel blij dat ik de bak mee genomen heb, hij slaapt er lekker in als we aan het zwemband zijn of in het restaurant. Ook vind ik het makkelijk om de zon weg te houden uit zijn gezicht. De maxicosi hebben we meegenomen voor de taxi reizen. (5maand).