5 Reacties

4 maanden geleden

Dan moet je normaal 3 maand vanaf 30 mei. Wij zijn alleen nog maar in nl weggeweest. Maar naar het buitenland zou ik dit ook zeker durven mist je de nodige voorbereidingen/voorzieningen heb

4 maanden geleden

Zou vooral naar je kindje kijken.. vind dat gecorrigeerd en ongecorrigeerde zo lastig.. ze volgen hun eigen ritme net als elk ander kindje en als ze gezond zijn en verder gewoon oké, waarom niet?

4 maanden geleden

Reactie op Mandy Krouweel

Zou vooral naar je kindje kijken.. vind dat gecorrigeerd en ongecorrigeerde ...
Ja dat is indd een goeie. Alleen de kinderarts laat me dan toch twijfelen omdat ze zegt 3 maanden gecorrigeerd. Ik vind die leeftijde berekenen al een gedoe hoor pfff ben er nu al klaar mee

4 maanden geleden

Reactie op mommyapril2021

Ja dat is indd een goeie. Alleen de kinderarts laat me dan toch twijfelen o ...
Ik heb hier echt nooit naar geluisterd.. hij liep met heel veel dingen gewoon gelijk aan normale kinderen. Het is niet zo dat die ontwikkeling de eerste weken 'stil staat' dus ik zou vooral je gevoel volgen en naar je kindje kijken. Zoals ik zeg, wij hebben daar echt nooit naar gekeken en nu is hij bijna 3 en zie je echt 0 verschil meer behalve dat die wat kleiner is

4 maanden geleden

Prematuurtjes hebben vaak problemen met de longen (gehad), wellicht is dit een overweging van de kinderarts?