Beste mama’s,
We zijn inmiddels ruim een week op pad met ons lieve kleine meisje van 3 maanden, en wat een avontuur is het! 🌟 Onderweg maken we veel stops en overnachten we op verschillende plekken. Omdat ik sinds haar geboorte fulltime kolf, wil ik graag mijn tips delen voor andere mama’s die misschien ook op reis zijn. Tot nu toe hebben we al Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Italië gezien, en nu zijn we op weg naar het zonnige Zuid-Frankrijk! 🚗💨
Hier zijn mijn tips voor het kolven tijdens onze reis:
1.Kolfapparaat: Ik gebruik de Medela Freestyle Hands-free en per keer gebruik ik maar één borstkolf cup, zodat ik twee keer kan kolven met één setje. Super handig!
2. Handkolf: Als reserve heb ik de Medela handkolf. Deze is echt geweldig en heel makkelijk schoon te maken.
3.Flesjes: Ik gebruik de Medela flesjes, zodat ik direct na het kolven alleen de speen erop hoef te draaien. Zo simpel!
4. Schoonmaken: Voor het schoonmaken heb ik een bakje en een sterilisatiezakje van Medela bij me om alles, indien nodig, te kunnen steriliseren.
5. Privacy: Een handige hydrofiele doek biedt me de nodige privacy tijdens het kolven. Een must-have!
6. Koeling: Een kleine koelkast met koelelementen van Temu houdt de melk heerlijk koel.
7. Melk opwarmen: Ik heb ook een thermosfles bij me om de melk op te warmen. Ideaal voor onderweg!
Hopelijk hebben jullie iets aan deze tips voor het kolven onderweg! Geniet van jullie reisjes en de kostbare momenten met jullie kleintjes. 🌷💕
Volg mij op Instagram voor meer tips: [anastasijaa0107](https://www.instagram.com/anastasijaa0107)
Liefs,
Anastasija moeder van lieve Mona, Ariana en Noah.