11 Reacties

茅茅n maand geleden

Thermometer, zonnehoedje van dun materiaal, als je veel buiten gaat zijn uv pakje.

茅茅n maand geleden

Ik neem altijd ORS mee

茅茅n maand geleden

Paracetamol zetpillen!

茅茅n maand geleden

Reactie op MMEB

Thermometer, zonnehoedje van dun materiaal, als je veel buiten gaat zijn uv ...
Inderdaad uv kleding! En weten dat schaduw van een normale parasol vergelijkbaar is met factor 10, niet voldoende dus. Met mijn eerste baby op vakantie is zij toen goed ziek geworden van alle UV omdat ik haar alleen maar onder parasolletje deed en dacht dat het goed was.

茅茅n maand geleden

Reactie op Jansje90

Inderdaad uv kleding! En weten dat schaduw van een normale parasol vergelij ...
Dankjewel! Is dit dan niet erg warm zo鈥檔 pakje?

茅茅n maand geleden

Reactie op Jansje90

Ik neem altijd ORS mee
Dit mag pas vanaf 1 jaar toch? Of is er een voor baby鈥檚?

茅茅n maand geleden

Reactie op JJ010624

Dankjewel! Is dit dan niet erg warm zo鈥檔 pakje?
Nee juist niet het is synthetische dunne stof die lucht goed doorlaat maar geen uv straling.

茅茅n maand geleden

Reactie op ilse2806

Paracetamol zetpillen!
Ja, die van 60mg!

茅茅n maand geleden

Ik ben net een maand in Marokko geweest met onze baby. Zo hebben wij het gedaan: Ik heb de reiswieg van onze wandelwagen soms als noodgedwongen gebruikt als bedje. Het is handig dat je de wandelwagen en buggy vaak mee mag nemen tot het vliegtuig. De reiswieg kan namelijk af van het onderstel. Gelukkig kun je de meeste baby dingen ook wel in het buitenland krijgen. Ik vond het zelf fijn om een (voedigs)kussen mee te nemen om lekker een paar uurtjes te zitten in het vliegtuig. Ik vroeg om heet water bij een horeca punt. Bij de AH to go is een magnetron. Ook een thermoskan is fijn. Ook heb ik een beetje verstopt mijn borst aangeboden toen mijn baby een beetje begon te huilen. Een doek of voedingsshirt kan fijn zijn. Ik had een plek bij het raam geserveerd zodat je wat meer ruimte hebt. Terugweg heeft hij gelukkig bijna alleen geslapen. Buiten de wandelwagen is een draagzak ook wel fijn voor korte stukjes en als je liever gelijk de wagen inleverd voor vlieg bagage. Een andere kleur koffer dan zwart kan ook handig zijn soms

茅茅n maand geleden

Reactie op Joumks

Dit mag pas vanaf 1 jaar toch? Of is er een voor baby鈥檚?
Ja, je mag O.R.S. bij een baby gebruiken. Een baby mag een andere hoeveelheid dan een volwassene. Let dus goed op de dosering en houd het advies van de bijsluiter aan Bij zuigelingen raden we aan om elke 2 tot 4 minuten een theelepel O.R.S. toe te dienen. De oplossing kan met een lepeltje of uit een (gesteriliseerd) flesje gegeven worden. Geef de O.R.S. het liefst v贸贸r de fles- of borstvoeding Dit is uit de bijsluiter zie nergens staan dat het niet mag alleen totaal andere dosering. Waar heb jij gezien na 1 jaar ?

茅茅n maand geleden

Een apart paspoort niet vergeten ;) ik hoorde laatst dat sommigen denken dat het voor babies niet nodig is. Ik heb zon heerlijke pasfoto waar ik haar hoofdje onder haar shirtje vasthoud en ze dus geen nek lijkt te hebben 馃槣