19 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Wij gaan ook vliegen met een baby. Dan 3 maanden, ik zag bij iemand dat een draagzak erg handig zou zijn. De baby moet namelijk op schoot. Wat ik heb begrepen is dat de maxicosi wel mee mag naar binnen.

4 maanden geleden

Ik lees even mee! Wij vliegen ook eind deze maand met onze baby van dan 10 weekjes. Ik heb vandaag een draagzak aangeschaft dat lijkt me handig voor als we de kinderwagen moeten inleveren

4 maanden geleden

Wij zitten nu in málaga met onze baby van 6 weken. Vliegen is echt alles meegevallen. Wij hebben de kinderwagen mee zodat ze ook lekker in de wagen kan slapen als we op pad gaan. Maar ook een draagzak. Expres een heel luchtige doen gekocht want het is natuurlijk warm. Maxicosi hebben we gehuurd omdat het anders te veel werd om mee te nemen. Er zit bij ons geen fijne verkleiner in de maxicosi dus daar zou je op kunnen letten. Maar wij rijden maar weinig km en zo komt het ook goed. Wij vlogen met vueling maar maatschappij maakt allemaal niet uit volgens mij. Ze zat op schoot en hebben een flesje gegeven tijdens stijgen en dalen zodat ze slikte. Heeft hele rit geslapen of lekker om zich heen gekeken. Op schiphol heb je overal voorrang en lever je de wagen bij de gate jn. Het hangt van de maatschappij of vliegveld af of je hem bij aankomst terugkrijgt op de gate of de bagageband. Bij ons was dat de band dus klein stukje lopen met de baby. Baby mag extra bagage meenemen zonder bijboeken.

4 maanden geleden

Baby mag 'gratis' mee maar je betaalt wel extra kosten dus dat was bij ons toch nog 70 euro voor het retour. En maxicosi / kinderwagen en extra bagage mogen dan standaard mee voor een baby. Ook gekolfde melk en cool packs enzo geen probleem door de douane. De kolfplekken op schiphol zijn wel matig , gewoon bij de wc's. Ik denk dat je de baby sowieso op schoot houdt dus dat eigen stoel overbodig is. T is ook maar een klein stukje

4 maanden geleden

Maken jullie je geen zorgen over schade aan je kinderwagen? Ik twijfel om eentje te huren

4 maanden geleden

Reactie op Jamosa

Baby mag 'gratis' mee maar je betaalt wel extra kosten dus dat was bij ons ...
Is die babycare lounge niks? Komt online zo goed verzorgd over

4 maanden geleden

Reactie op Jessara

Maken jullie je geen zorgen over schade aan je kinderwagen? Ik twijfel om e ...
Nee, hebben een 2e hands en ingepakt in flightbags bij de gate. En het is een gebruiksvoorwerp 😄

4 maanden geleden

Maxicosi kan je meestal gratis lenen als je een auto huurt. Kinderwagen met mee tot aan de gate en gaat dan in het ruim. Dus draagzak ideaal, want je moet dus op vliegveld van aankomst kinderwagen ophalen met je koffer. Water voor baby (voor fles) mag je gewoon meenemen.

4 maanden geleden

Reactie op Elya97

Hoi! Wij gaan ook vliegen met een baby. Dan 3 maanden, ik zag bij iemand da ...
Mag de maxicosi mee als handbagage? Ook als je de baby op schoot neemt?

4 maanden geleden

Reactie op Jamosa

Wij zitten nu in málaga met onze baby van 6 weken. Vliegen is echt alles m ...
Mag je kinderwagen en bijv. een koffertje of rugzak gratis mee voor de baby? Wij gaan in september ook vliegen, maar bij de baby stond geen bagage op.

4 maanden geleden

Reactie op nhams

Maxicosi kan je meestal gratis lenen als je een auto huurt. Kinderwagen met ...
Moesten wij 100€ voor betalen, daarom nemen we hem mee 😁

4 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Moesten wij 100€ voor betalen, daarom nemen we hem mee 😁
Bij ons ook 70 euro.... Toch gehuurd omdat we het te veel sjouwen vonden

4 maanden geleden

Reactie op Jamosa

Bij ons ook 70 euro.... Toch gehuurd omdat we het te veel sjouwen vonden
Snap ik ook! Wij stoppen hem bij odd size bagage (de kinderwagen) zak gekocht via bol.com

3 maanden geleden

Wij wilden graag een newborn buggy en autostoeltje huren om mee te nemen op vakantie en lopen er tegenaan dat alle groep 0 autostoeltjes te groot zijn voor Transavia.. iemand hier ervaring mee? We hebben dus een eigen stoel geboekt voor de baby en daar moet verplicht een autostoeltje in. In de printscreen ter info wat de verhuursite zegt over bagage bij vliegen met Transavia

3 maanden geleden

Weet iemand ook of je de buggy moet inpakken in een tas oid als je hem afgeeft bij de gate?

3 maanden geleden

Reactie op Jamosa

Wij zitten nu in málaga met onze baby van 6 weken. Vliegen is echt alles m ...
Wij gaan ook naar Malaga en willen ook een auto huren plus maxicosi. Waar hebben jullie auto gehuurd want bij Malaga cars stond het er niet bij bij het huren via de site?

3 maanden geleden

Reactie op KellyS90

Weet iemand ook of je de buggy moet inpakken in een tas oid als je hem afge ...
Hoeft niet hoor. Maar is wel beter ivm de bescherming van de wagen!

3 maanden geleden

Reactie op AfraFra

Mag de maxicosi mee als handbagage? Ook als je de baby op schoot neemt?
Nee want hij past niet in de bagagevakken. Je mag hem (bij KLM iig) wel gratis inchecken ipv een kinderwagen

3 maanden geleden

Reactie op Jessara

Is die babycare lounge niks? Komt online zo goed verzorgd over
die is top! Maar zit alleen aan de intercontinentale kant van Schiphol, dus als je binnen Europa vliegt kan je daar niet komen.