12 Reacties
9 maanden geleden
Hoi! Ik ben zelf Zeeuws dus ik kan niet veel vertellen over de vakantieparken want daar kom ik nooit 😉 Maaar ik weet wel leuke uitjes!
1: de Vierlinden in Goes, is een pannenkoekenrestaurant met een groot binnen speelparadijs en er zit een kinderboerderij bij
2. Neeltje Jans, misschien leuker als ze wat ouder zijn maar mijn dochter vond het toch best leuk met alles wat daar te zien was
3. Uiteraard is het strand altijd leuk om naartoe te gaan, meest populaire is wel Zoutelande of het Banjaardstrand maar het Veerse Meer is ook leuk voor de kids en vaak ietsje rustiger. En het voordeel daar is is dat je niet helemaal bepakt de duinen over hoeft.
4. Mini Mundi in Middelburg is ook super leuk! Dan moet je kleine wel een beetje klimmen en klauteren maar zeker de moeite waard. Middelburg zelf is uiteraard ook leuk om te bezoeken.
Veel plezier alvast!
9 maanden geleden
Wij hebben goede ervaringen met Roompot Beach Resort nieuwvliet-bad. Mooi zwemgedeelte, ook voor de kleintjes en speelplek.
9 maanden geleden
Reactie op Dotje22
Wij zijn met een baby (toen 10/11 maanden volgens mij) naar center parcs g ...
Hi!
Wij zijn hier ook geweest toen ons zoontje 6 maanden was. Park is inderdaad erg verouderd maar je kunt heerlijk wandelen in de omgeving en bent zo op het strand! Park is kleinschalig dat is wel fijn en je kunt daar genoeg doen met je kleintje, fietsen, zwemmen, spelen. Wij vonden het huisje erg tegenvallen maar er zat wel alles in wat je nodig hebt. Succes met zoeken en alvast een fijne vakantie!