17 Reacties

één maand geleden

Wij zijn deze zomer naar De Banjaard geweest (wel via Roompot). Wij hadden een 'kindervilla' en deze was goed voorzien. Babybed, badje, box en verschoonkussen waren voorzien. Verder ook nog spullen zoals kinderstoel, bolderkar, traphekje, ... Maar daar heb je natuurlijk nog niet zoveel aan met een kleinere baby. Ik vond dit park nog goed betaalbaar. Het is wel al een iets ouder park, maar was wel goed onderhouden en ligt echt vlak aan zee. Om alles daar te krijgen hebben wij een dakkoffer geregeld, maar alsnog zat de auto echt propvol... 😅 Hof van Saksen heeft ook hele mooie newbornhuisjes. Daar is echt alles voorzien tot aan de flessenwarmer en babyfoon. Maar dat is ook wel te merken aan de prijs natuurlijk...

één maand geleden

Wij zijn naar europarcs beekbergen geweest, maar vond nou niet dat ze daar veel spullen hadden voor baby's. Als ik je zo hoor zou ik eens kijken naar kinderhuisjes van landal. Daar hebben ze alles incl verschoonkussens. Maar als je nog geen andere kinderen hebt dan is het ook wel too much mss. Over het algemeen heb je nu alleen een campingbedje nodig toch? En dat is overal wel bij te boeken

één maand geleden

Wij zijn met ons zoontje wel gewoon naar Landal geweest, ging prima! In de meeste huisjes staat wel een kinderbedje maar wij hadden een Deryan tentje mee. Verder had ik bijna al zn kleertjes mee en zaten mijn shirts na 1 dag al allemaal onder kwijl/melk 😂 Zowel onderstel van de kinderenwagen als de wieg paste in onze auto (tip:prop wieg vol!) en ik had het boxkleed meegenomen zodat hij daar ook nog op kon chillen. Verder dus een rugzakje met kleren voor hem en een weekendtas voor ons en dat was het wel? Ik heb daar met hem gedoucht, was alleen iets van baby olie oid. vergeten.

één maand geleden

Thanks voor jullie tips dames!! Onze zoon zit inmiddels liever in het zitgedeelte van de kinderwagen dus dat scheelt al ruimte idd. Onze cosleeper kan blijkbaar ingeklapt worden dus dat scheelt ook een hoop! Verder is het denk ik ook creatief zijn... kun je op deze leeftijd al zwemmen met je baby? Hij is dan 5 maanden, krijgt overigens 25 september pas de eerste vaccinaties. Ergste waar ik tegenop zie is de auto 😂

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Thanks voor jullie tips dames!! Onze zoon zit inmiddels liever in het zitge ...
Zeker kun je zwemmen. Ik ben met beide kids vanaf 8 weken al aan het zwemmen 😉

één maand geleden

Reactie op Ab itsme

Zeker kun je zwemmen. Ik ben met beide kids vanaf 8 weken al aan het zwemme ...
Oh heerlijk! Neem je dan ook echt lessen of gewoon lekker samen?

één maand geleden

Wij gaan in oktober naar Roompot Nieuwvliet-Bad, daar hebben ze babylodges waar alles is wat je nodig hebt 😊

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Afwisselend 😅. Bij de oudste hebben we echt vanaf het begin zwemlessen. De jongste gaat af en toe mee op les of op vakantie ofzo lekker samen. Vanaf 1 jaar gaat die ook op les. (Je omzeilt bij ons dan de wachtlijst voor de echte zwemlessen en je mag de eerste badjes over slaan, dus sneller zwemdiploma)

één maand geleden

Wij zitten nu bij Landal 't Loo in een kindvriendelijk huisje met een ledikant, box en verschoonstation. Er is ook een ligbad. En een was/droogmachine dus hebben niet teveel kleertjes en doekjes mee genomen want we draaien een wasje halverwege. Bevalt goed :-)

één maand geleden

Reactie op LindyDr

Ze raden zwemmen pas aan NA de vaccinaties

één maand geleden

Wij hebben een ford fiesta en alles er goed in gekregen (ieder een tas, tas voor baby, wagen+reiswieg, babygym, co-sleeper en nog boodschappen). Wat kan helpen is evt alle wielen van de wagen?

één maand geleden

Reactie op Patricia_md

Wij hebben een ford fiesta en alles er goed in gekregen (ieder een tas, ta ...
Wij waren naar RCN jagerstee trouwens. Prima huisjes (geen gebruik gemaakt van babyspullen).

één maand geleden

Dakkoffer 😎 Voor een weekendje misschien wat overdreven maar ik doe het toch 🤓🤓🤓🤓🤓

één maand geleden

Wij zijn nu een midweek bij CP met baby en peuter. Ik vreesde ook voor de auto, maar alles ging er goed in. Kinderwagen wipstoel speelkleed en voor de peuter een loopfiets. En dan 2 weekendtassen voor onze kleren en luiers. Koelbox en boodschalpenkrat paste er ook nog in. En wij hebben niet zo'n hele grote auto (Toyota chr)

één maand geleden

Reactie op Mv86

Wij zijn nu een midweek bij CP met baby en peuter. Ik vreesde ook voor de a ...
En een tip voor over een paar maanden. Er zijn een paar CP parken waar je een gratis babypakket bij kan boeken. Zit onder andere een wipstoel en buggy bij. Scheeld dus ook een hoop plek in de auto

één maand geleden

We zijn nu al een paar keer met de baby weg geweest en naast de kinderwagen, babybedje, wipstoel en één tas of koffer voor de baby nemen we niks extra's mee. In die tas past alles wat hij nodig heeft voor een week. Juist als je naar een huisje gaat, heb je al zo veel daar dat je minder hoeft mee te brengen zoals bijvoorbeeld een babybedje.

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! Wij hebben geboekt, lekker een weekje op de Veluwe, kinderbedje en een box kun je dus gewoon bijboeken inderdaad dus dat is ideaal!