Hoi hoi,
Nog meer ouders waarvan het kindje (onze is nu 8 weken) niet of nauwelijks slaapt van ongeveer 18:00 u tot 23:00 u of zelfs later.. Ik kan me van ons 1e kindje even niet goed herinneren hoe het was destijds. Hij had kma en was een echte huilbaby, dus bij hem liep alles sowieso anders dan nu.
Ons meisje is zo alert en vertikt het gewoon om haar oogjes te sluiten. In de wipper is ze nog wel vrolijk maar zodra we haar neerleggen begint ze te mopperen en wil ze echt niet slapen. Laten huilen hebben we nooit gedaan. In de draagzak slaapt ze savonds wel, maar met het neerleggen wordt ze meteen wakker. Iemand tips? Of herkenning? 😄 Het zou zo fijn zijn om haar savonds in haar bedje te kunnen leggen, maar gezien we continu naar boven moeten eindigt ze toch weer beneden bij ons haha 🤣 Niet dat het erg is overigens, maar ik lees toch best wel wat topics waarin het lijkt alsof het meerendeel van de kindjes een heerlijk ritme heeft 🙈 Doen wij iets verkeerd?? En ja, soms ben ik gewoon onzeker. I blame the hormones 🤪