7 Reacties

9 dagen geleden

Hi, Klopt idd dat ze dat zeggen, het zou niet uit moeten maken qua voeding. Ik moet wel zeggen dat mijn dochter 3 jaar geleden ook zo op Kruitvat voeding reageerde en niet op de Nutrilon. Waar dat dan aan lag? Geen idee, maar nu met onze 2e dochter gelijk met Nutrilon begonnen. Misschien dat er toch iets in de kruitvat voeding zit waar ze op reageert en dat het niet in de Nutrilon. Misschien zijn er andere mamma’s of pappa’s die andere ervaringen hebben.

9 dagen geleden

Wij zijn ook begonnen met Kruidvat eigen merk maar ons zoontje had ontzettend last van krampen. Daarna overgestapt op nutrilon en dat ging een heel stuk beter.

9 dagen geleden

Wij zijn na de geboorte meteen met kruidvat kunstvoeding begonnen alleen viel onze dochter erg af en toen zijn we overgestapt op nutrilon en dat ging veel beter. De verloskundige legde toendertijd uit dat kruidvat een andere "vulstof" gebruikt dan nutrilon en dat sommige kindjes daardoor niet tegen de kruidvat voeding kunnen. Wellicht heeft jouw kindje dat ook

9 dagen geleden

Moet eerst even kwijt dat ik veel respect voor je heb dat je zo lang fulltime gekolfd hebt! Kan je echt trots op zijn. Aan voedingswaarde zit inderdaad overal hetzelfde in, maar de hulp- en vulstoffen verschillen. Veel kindjes doen het prima op Kruidvat, maar je hoort ook best vaak dat het niet lekker valt bij kindjes. Ik zou terug gaan naar Nutrilon of een andere wat goedkopere variant proberen, bijvoorbeeld Etos of Hero.

9 dagen geleden

Misschien een optie om een andere goedkopere variant te proberen? Wij zijn na maanden BV overgestapt op Hero, heb destijds bij m’n oudste daarvoor gekozen omdat ie maar 1€ duurder is dan bijv Kruidvat maar wel overal te koop is. Heel soms was het savonds perongeluk op en dan kan je dus gewoon bij de supermarkt gaan halen 🙈

9 dagen geleden

Reactie op Suze126

Misschien een optie om een andere goedkopere variant te proberen? Wij zijn ...
Wij hebben ook Hero. Bevalt erg goed! Hiervoor albert heijn en etos gehad, was wat dikker van structuur en meer gelig. Dat ging ook goed, alleen omdat ze op het KDV Hero geven zijn we overgestapt

9 dagen geleden

Bij mijn zoontje destijds viel een gemixte fles niet zo lekker dus in de afbouwperiode deed ik óf kunstvoeding óf moedermelk in een fles. Bij mijn dochtertje maakt het geen verschil. Misschien kan je daar nog mee experimenteren? Wij gebruiken ook de normale kv van Kruidvat.