Mijn dochter is nu bijna 5 maanden en na een lange periode van full-time kolven ben ik nu bijna afgebouwd en zijn we langzaam aan het overstappen op kunstvoeding.
Ik ben begonnen met de standaard Kruidvat voeding (1) maar merk dat ze na het eten vreemde geluiden maakt. Het is niet zo dat ze echt pijn heeft zoals in de krampjes periode maar ze wordt er wel erg onrustig van.
Zijn er mensen die dit herkennen? We zijn nu 4 dagen bezig met 50/50 moedermelk en kv. Ik twijfel of het zinvol is op over te stappen op bijvoorbeeld Kruidvat content, Kruidvat extra care of kruidvat geit. Ik krijg alleen niet duidelijk wat hier de verschillen in zijn. Weet iemand dat?
*vooralsnog is het ontlastingspatroon goed en krijgt ze dagelijks pro biotica druppels.
Ohja en vorige week kwam het zo uit dat ze 50/50 heeft gedronken met Nutrilon en daarna had ze nergens last van. Alleen hoor je dat er vaak hetzelfde inzit dus dat maakt dat ik niet onnodig wil overstappen op dure voeding. (Natuurlijk wel als blijkt dat mijn dochter niet goed reageert op andere voeding).
Ik hoor graag wat jullie ervaring is!