8 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees mee :)

2 maanden geleden

Wij zijn een paar weken terug gestart met overdag de mini aan doen en dan met 1 arm (rechter arm) er uit en de ander er in. En ‘s nachts nog wel de piep. Op de een of andere manier slaapt ze bij het kdv in een normale slaapzak, 3 uur aan een stuk hahaha. Dus wij hier ook geprobeerd maar dat was te enthousiast. Dus nog steeds slaapt ze nu met 1 arm er uit en de ander er in en ook al weken in de nacht nu. Binnenkort ga ik de middag de 2e arm er uit halen en als dat dan weer aantal middagen goed gaat dan ga ik het in de nachten ook langzaam proberen! 🥰

2 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft een knuffel doek (een otter hoofdje aan een doek zegmaar) en deze leg ik in haar vrije arm. Hierdoor houd ze deze lekker vast en kan ze niet te wild met haar arm zwaaien of haar tut er uit slaan.

2 maanden geleden

Kijk! 1 arm ligt lekker vrij langs haar hoofd en andere arm zit in de zak. Dit gaat al weken echt heel goed! Wel zat vorige week haar losse arm onder maarliefst 10 mega muggen bulten 😂🥲

2 maanden geleden

Heb je al eens gekeken naar de slaapzakjes van Fedde en Kees? Bij deze slaapzakjes kan je het inbakeren stapje voor stapje afbouwen. Er zitten ritsen aan de mouwen die je dan telkens een stukje losser kunt doen zodat je baby er aan kan wennen.

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Kijk! 1 arm ligt lekker vrij langs haar hoofd en andere arm zit in de zak. ...
Ik heb een dochter van 14 weken en kan nu op haar buik rollen maar niet meer terug. Nu hebben wij de puckababy mini en gaat super doe er ook 1 armpje uit. Doe ik een dun lakentje over haar heen en stop ik onder het matras en kan ze wel draaien naar haar zij. Vorige week 2 handjes er uit gedaan maar draait ze sneller naar de buik en wordt ze wakker. Ze slaapt met de puckababy zak veel beter een rustig.

2 maanden geleden

Reactie op Mathanya

Ik heb een dochter van 14 weken en kan nu op haar buik rollen maar niet mee ...
Ja precies, super dingen zijn het !