Hallo lieve mama’s!
Ik zie even door de bomen het bos niet meer en ik weet ook niet zo goed hoe ik aan deze post moet beginnen.
Onze kleine heeft de eerste weken alleen maar gehuild (lees: keihard gekrijst) en is uiteindelijk opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege heftige darmkrampjes en verborgen reflux.
Het gaat nu gelukkig een stukje beter, maar ik ben heel erg op zoek hoe ik een beetje vast ritme krijg.
Op dit moment krijgt onze man (11 weken) om de 5uur een fles. Hij meldt zich elke keer netjes op tijd. Maar ik heb geen vaste tijdstippen.
Na zijn fles speelt hij meestal een uurtje (soms ook langer) en zodra hij de eerste tekenen van vermoeidheid laat zien, breng ik hem naar bed. Hij meldt zich vrijwel standaard precies op tijd weer voor zijn fles.
In de avond krijgt hij niet op een vast tijdstip een fles, gewoon telkens om de 5 uur. Ik maak hem dan ook wel eens wakker.
Hoe krijg ik hierin een vast ritme? Ik wil er graag naar toe werken dat hij op redelijk vaste tijdstippen een fles krijgt, dit ook voor straks regelmaat te krijgen als hij naar de opvang gaat.
Help!!