4 Reacties

één maand geleden

Ik had dit ook, de eerste twee keren echt extreem. Durfde bijna het huis niet uit vanwege bang om door te lekken.. Ik had ook echt super pijnlijke krampen. Nu de vierde keer ongesteld en het is ineens een stuk minder, heb ook bijna geen krampen deze keer. Je lichaam is ontregeld na de bevalling en bij de een gaat het sneller dan bij de ander (niet voor niks 9 maanden ontzwangeren), maar hou vol, het wordt beter 🙌🏼

één maand geleden

Hier nu de vierde menstruatie. De derde was minder heftig, maar deze is weer vol met gestrekt been erin… Moet elke 6 uur 2 paracetamol met 1 ibuprofen innemen, anders ga ik door de grond. Ik heb ook het kraamverband weer uit de kast gehaald. Ik heb gelezen dat het normaal is/kan zijn omdat je lichaam zichzelf opnieuw moet regelen. Hoe dan ook vind ik het zeer pittig. Ik was ook echt exact 4 weken na de bevalling weer ongesteld en heb nu weer keurig cycli van 28-32 dagen🥲

één maand geleden

Dank voor het delen. Echt wel pittig he! Inderdaad maar geduldig zijn... Ik merkte wel verschil in energie en mentale toestand dit keer want mijn partner had de week voor mijn menstruatie alle nachten met de kleine overgenomen. En nu ben ik niet de pan uitgeflipt emotioneel🙈

één maand geleden

Ik ook :( Ik ben toevallig elke keer in het weekend ongesteld geweest tot nu toe, maar als dit doordeweeks zou gebeuren had ik me 100% ziek moeten melden! Echt vreselijk.