13 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben dit ook! Mijn dochter is vrijdag 1 jaar geworden en is al een paar weekjes zo, maar de afgelopen week extreem. Ook in bed voor het slapen, terwijl ze altijd echt zo’n goede slaper was. Mijn dochter word niet boos als in boos maar gaat wel echt kei hard huilen. Op zich is ze dan wel weer snel af te leiden met iets wat ze ‘wel’ mag, maar soms ook niet en dan maakt ze zich zo druk.. niet normaal

8 maanden geleden

Jep, herkenbaar! Ze is van 3 mei. Ik moet er stiekem zo om lachen. 😂en als je haar oppakt dan is alles weer goed. Is dat bij jou ook?

8 maanden geleden

Reactie op ElmH

Jep, herkenbaar! Ze is van 3 mei. Ik moet er stiekem zo om lachen. 😂en als ...
Hahaha Ene keer als ik haar oppak is het prima maar soms blijft ze boos en gaat ze zichzelf van me af duwen of ze gaat me in me gezicht slaan 😅

8 maanden geleden

Ooh wauuw, precies hetzelfde hier! ook donderdag 1 jaar. ze ging laatst zelfs met haar voetje stampen ! Het is ook niet altijd goed als ik haar oppak, soms nogsteeds huilen en boos doen. Bij haar vader al helemaal! Denk dat het er bij hoort… Maar hoop dat het snel overgaat 🙈

8 maanden geleden

Hier precies hetzefde. Meid van 22 mei. Ze wil niet meer aan tafel zitten en eten .. al een tijdje. Dan wordt het hard huilen tot hoogste niveau van driftbuien. Op grond zitten huilen, weg duven, rond kruipen+huilen… Ik ben helemaal verdrietig van: iedereen zegt: streng zijn, geen eten op grond aanbieden, niet situatie omzeilen; met lege buik dan maar naar bed. En ik maar denken: ja lekker; met lege buik 🙄 niemand zit te wachten om daarna 3 flessen snachts aanbieden omdat ze gewoon uitgehongerd is..

8 maanden geleden

Reactie op bevervis

Hier precies hetzefde. Meid van 22 mei. Ze wil niet meer aan tafel zitten e ...
Ah nee dat zou ik ook niet doen. Vind het ook een moeilijke fase dit hoor.. probeer wel consequent te zijn maar vaak trap ik er ook wel in hoor🙈

8 maanden geleden

Reactie op bevervis

Hier precies hetzefde. Meid van 22 mei. Ze wil niet meer aan tafel zitten e ...
Eet ze op andere manieren wel?

8 maanden geleden

Papfles voor t slapen gaan? Ik roep maar wat

8 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Papfles voor t slapen gaan? Ik roep maar wat
Ja! We maken een banaanfles met chiazaad. Het werkt! Gisteren maar fruit gegeten in de avond, maar met goede dikfles hele nacht doorgeslapen

8 maanden geleden

Reactie op qqww

Eet ze op andere manieren wel?
Ja.

8 maanden geleden

Reactie op bevervis

Ja! We maken een banaanfles met chiazaad. Het werkt! Gisteren maar fruit ge ...
Hoe doe je dat?

8 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Hoe doe je dat?
Ik heb dus het van slaapcoach als tip gekregen (papfles ziet ze als lege calorien). Ik doe 120+4 kv, halve banaantje en lepel chiazaad: alles in blender goed blenderen (zodat chiazaad breekt) en met L speen voeden voor het slapen. Smaakt naar milkshake

8 maanden geleden

Reactie op bevervis

Ik heb dus het van slaapcoach als tip gekregen (papfles ziet ze als lege ca ...
Ik heb hier nog nooit van gehoord! Wat fijn dat het voor jullie werkt. Hebben anderen hier wel eens van gehoord?