7 Reacties
4 maanden geleden
Teveel slapen bestaat niet, slapen is groeien! Kan heel goed met de hitte te maken hebben, groeispurt of sprongetje. Mijn beide zoontjes hebben ook dit soort dagen gehad (en ook omgekeerde dagen waarin ze juist heel slecht slapen 😱)
Klinkt voor mij dus niet gek. Zolang ze goed blijft drinken en zich meldt voor voedingen loopt 't wel los.
4 maanden geleden
Ha gelukkig wat herkenning, dank voor jullie berichtjes! Ze meldt zich inderdaad om te drinken en heeft goed volle luiers. Ze is wel snotverkouden dankzij een zusje dat naar de opvang gaat 😬 dus misschien dat ze daarom ook wat meer slaapt. Geen koorts gelukkig. Dus ik ga voorlopig maar ervan uit dat het oke is!
4 maanden geleden
Hier bijna 6 weken en ik begin me zowat zorgen te maken omdat ze zo veel slaapt. Iedereen zegt juist dat we moeten genieten dus dat doe ik maar 😅 haar broer was ook zo! Ze is misschien na de fles nog zo’n 10 minuten wakker en slaapt dan weer tot de volgende dus als er word aangeraden om tummy time of andere spelletjes te doen zou ik niet weten hoe ik dat moet plannen hahaha. Alleen vanaf het avond eten tot een uur of 10 is ze onrustig en huilen van de krampjes dus dan is ze wel soms uren wakker maar niet op een leuke manier helaas.
4 maanden geleden
Ja dit heb ik ook!
Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn maar dan ben ik weer onzeker of ik het gedrag zelf gecreëerd heb maar dat is echt niet zo.
Toevallig heb ik hier vanmiddag nog iets over gepost omdat ik er toch wat onzeker over was.
Ik geniet er stiekem nog wel van want heb mijn handen vol en ons eerste kindje was moeilijk