21 Reacties
één maand geleden
Ja heeeeeeel herkenbaar en onze baby is even oud. Hij doet dit sinds 1.5 week ofzo
Ik denk wel dat hij in een sprong zit
één maand geleden
Hier dochter van 17 weken. Ook zij laat dit gedrag zien en op dit moment sinds twee dagen weer veel meer
één maand geleden
Hier ook al een paar weken lang. Om moedeloos van te worden, want niets is goed. En eerlijk is eerlijk, ik ben al nooit echt heel vrolijk tijdens mn menstruatie, maar nu ben ik af en toe echt niet te genieten en kan ik het echt even niet hebben af en toe 🙈
één maand geleden
Hoihoi! Ja hier herken ik mijn inmiddels 3-jarige zoontje erg in. Klinkt als een kind dat veel prikkels nodig heeft. Er wordt vaak gezegd babies niet te veel prikkels te geven, dat werkt in mijn ervaring bij dit soort kinderen averechts. Dus lekker er op uit gaan en dingen doen/zien is mijn advies. Als het kan ergens waar ook andere kindjes zijn, dat is het meest interessant (kindercafe?). Bij onze zoon werd het pas echt beter vanaf het moment dat hij kom kruipen/tijgeren. Dat hij zelf op ontdekkingstocht kon. Toen werd het ineens een veel vrolijker kind. Tot die tijd nog even volhouden ben ik bang! Succes:)
één maand geleden
Erg herkenbaar. Zo was mijn oudste ook en de jongste lijkt dezelfde kant op te gaan. Wat ik vooral deed was zoeken naar manieren om hem te helpen trainen naar hetgeen dat hij wil doen. Dus bv op YouTube filmpjes zoeken hoe je je kindje kan ondersteunen in het leren tijgeren. Bij mijn oudste gaf dat al veel verlichting. Uiteindelijk door zijn drang alles zo snel mogelijk te doen, was hij ook mega snel. Met 8 maanden racete hij achter zo'n loopwagentje door het huis en met 10 maanden liep hij los. Momenteel is hij net 2 jaar en spreekt met volledige zinnen, waarvan de werkwoorden zelfs beginnen te kloppen.
Bereid je dus voor dat je mogelijk een heel snel kindje kunt hebben 😅.
Verder wordt het echt makkelijker naarmate ze meer kunnen. Het is het eerste half jaar even extra vermaken, maar daarna hebben ze al zo veel meer zelfstandigheid
één maand geleden
Mijn oudste was ook zo, zij was snel verveeld en kon nog geen 5 minuten in de box liggen of het was huilen. Ze was eigenlijk alleen tevreden als ze vastgehouden werd en/of continu vermaakt. Wilde meer dan ze kon en raakte daar zelf ook hartstikke gefrustreerd door. Het werd eigenlijk pas beter toen ze ging tijgeren, dat was met ruim 6 maanden.
Ze had ook weinig slaap nodig en véél prikkels. En nog hoor, we zeggen wel eens tegen elkaar: zij loopt op kernenergie, niet moe te krijgen😅
één maand geleden
Heel herkenbaar dit. Onze dochter kon op de dag af met 3 maanden naar haar buik rollen. Nu is ze 4 maanden en houdt ze dit langer vol en hoeft ze minder vermaakt te worden. Wel miept ze nog genoeg 😅
Sinds deze week begonnen met hapjes en dat vindt ze heeeerlijk. Zo lekker dat ze zodra het lepeltje uit de mond is al begint te piepen en als een jong vogeltje haar mond open doet. herkennen meer dit?.
één maand geleden
Reactie op Loubskke
Heb je tips qua speelgoed? Speelgoed die ik nu thuis heb lijkt mijn kleine ...
Ik heb nu de babygym van playgro aangeschaft. Vind hij heel leuk ook als hij op zijn buik ligt.
Zo'n waterspeelmat
Pianomat
De toet toet auto's van grote broer zijn ook leuk om naar te kijken 😅
Ik weet niet wat voor speelgoed je vooral hebt, maar er is 1 regel bij kinderen. Hoe schreeuwender, lelijker en lawaaieriger hoe leuker 😅
één maand geleden
Reactie op Loubskke
Heb je tips qua speelgoed? Speelgoed die ik nu thuis heb lijkt mijn kleine ...
Wij hebben die krab gekocht die geluid maakt me naar links en rechts gaat. Hilarisch, vooral papa ligt in een deuk🤣
één maand geleden
Heel herkenbaar, lijkt alsof ik het zelf heb geschreven. Heb dan ook geen tips helaas. Hier proberen we geregeld naar buiten te gaan, dat vindt ze wel heel leuk (andere omgeving/prikkels).
Merk dat ik ook een beetje de tijd aan het uitzitten ben. Kan niet wachten tot ze zelf kan zitten/kruipen. De hoop is dat de frustratie dan ook wat wegebt en ze zelf op onderzoek uit kan.
één maand geleden
Reactie op Liinseey
Tips om de krab in gareel te houden haha? Wij hebben hem ook maar hij blijf ...
Hahaha nee die moet ik ook nog zoeken. Echt adhd ding hahaha
één maand geleden
Zelfde hier. Meneer wil de hele dag gedragen worden maar stribbelt in de armen ook tegen want eigenlijk wil hij al zelf. Heel de dag een gevecht dus en kan hem geen 3 tellen wegleggen om even wat te drinken want dan is het huilen. Het is echt doodvermoeiend. Gelukkig maar dat hij zo schattig is.