42 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
De eerste behandeling heeft niet geholpen. We gaan een 2e proberen.
Fijn da ...
Wij gaan duimen dat deze wel verlichting gaat geven! 🤞🏻
3 maanden geleden
Hier ook soortgelijke klachten gehad en naar de osteopaat geweest. Gaat inmiddels een stuk beter. Na de tweede behandeling hadden we al een ander kind. Ik heb de voeding niet aangepast (bv), wel alles een beetje licht hellend gemaakt. Daarnaast begonnen met inbakeren en rust en regelmaat ingebouwd. Ook gaf onze osteopaat aan dat tummy time heel belangrijk was voor de spieren waaronder het middenrif die de maag van de slokdarm scheidt. Dit alles lijkt goed te werken, ze kan nu gewoon op haar rug slapen. Wat teruggeven doet ze nog steeds wel, maar lijkt daar geen pijn aan te hebben, alleen wat ongemak.
3 maanden geleden
Hier heeft Johannesbroodpitmeel en de osteopaat geholpen. Ook overdag slapen op haar buik heeft haar zoveel rust en tijd om haar slokdarm te herstellen. ‘s nachts ligt ze in de co sleeper die wat schuiner staat.
Osteopaat is redelijk in de buurt van Amsterdam, praktijk Veerkracht in Zaandam. (Zag dat je daar in je vorige berichtje om vroeg).
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Thanks voor je bericht. Had je kleinr ook last van pijn bij drinken en over ...
Had er last van, en veel boeren deed hij ook. Ook duurde het heel lang voordat er een boer kwam. Maar wij hadden ook een grotere speen omdat we soms wel een uur aan het voeden waren. Dus daar kon het ook aan liggen. Ik raad je echt aan , als hij er echt pijn van heeft om naar de dokter te gaan en om nexium te vragen . Je krijgt er een heel ander kind van🥰
3 maanden geleden
Ah vervelend dat hij er last van had en fijn dat nexium heeft geholpen. Hoe lang heb je het moeten gebruiken tot je verschil zag?
Ik zag je bericht hieronder over JBPM. Heb je geprobeerd om het bijvoorbeeld 2x per dag te geven ipv elke voeding? Of een andere osteopaat bezoeken?
3 maanden geleden
Reactie op M225
Hier ook soortgelijke klachten gehad en naar de osteopaat geweest. Gaat inm ...
Wat voor klachten had jouw kindje? Wij zijn ook bij de osteopaat geweest maar ervaren nu na een 1e behandeling nog niet veel verandering..
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ah vervelend dat hij er last van had en fijn dat nexium heeft geholpen. Hoe ...
Een paar dagen en toen zag ik al verschil!
Ja ben bij 2 verschillende osteopaten geweest en dat heb ik inderdaad ook geprobeerd. Hij was toen wel 5/6 weken net ofzo nu inmiddels 12 weken dus zit te denken om het misschien tot in z’n avond fles te doen.
3 maanden geleden
Reactie op Liesebeest
Misschien heb je het al gedaan/geprobeerd, maar is je baby door een osteopa ...
Hi! Mag ik vragen bij welke osteopaat je geweest bent? Ik wil ook naar de osteopaat met mijn meisje voor dezelfde klachten maar weet dat er ook genoeg ‘kwakzalvers’ tussen zitten
3 maanden geleden
Reactie op victoriadox
Hi! Mag ik vragen bij welke osteopaat je geweest bent? Ik wil ook naar de o ...
Hoi! Ik zie je berichtje nu pas. Maar ik ben bij Laura van Mil geweest. Ze zit in ‘s gravenzande.
https://www.vanmilosteopathie.nl
3 maanden geleden
Poeh ja herkenbaar! Mijn oudste had dit ook en ik was echt de wanhoop nabij.. zoveel huilen, overtrekken en niet plat kunnen liggen. Eerst namen ze het niet serieus bij het cb. Toen naar de huisarts gegaan en die zag meteen de kenmerken. Wij begonnen ook met johannesbroodpitmeel maar dat deed vrij weinig. Uiteindelijk heeft ze nutrilon pepti gekrege (eerste periode wel in combinatie met johannesbroodpitmeel). Na een tijdje werd ze een stuk rustiger.