Hi,
Ik geef onze zoon live bv. Hij is nu 5,5 week oud en is geboren met 41+2. Afgelopen weken gingen super goed! Haast geen krampjes, sliep al redelijk snel door en huilde amper. Nu sinds 2 dagen heeft ie het heel moeilijk na z'n voedingen. Hij huilt veel, slikt heel erg en is af en toe aan het kokhalzen. Hij spuugt verder niet veel uit, ik vermoed daarom verborgen reflux. De nachten gaan over het algemeen nog steeds goed. Ik houd m langer omhoog, hij valt bij mij in slaap en ik leg m vervolgens in z'n bedje waar we het hoofd einde iets omhoog gezet hebben. Maar overdag is het eigenlijk geen doen. Ook als we m omhoog houden heeft ie duidelijk last. Het gehuil is ook anders en gaat echt door merg en been. Ik heb nog aan koemelkallergie zitten denken omdat het de voeding na mijn ontbijt meestal begint, maar hij heeft verder geen uitslag oid en ik weet ook niet of dat zo snel wordt opgenomen door je bloed en in je melk gaat zitten?
Morgen gaan we naar het consultatiebureau voor een algemene afspraak en zal ik dit zeker benoemen. Al ben ik meer dan benieuwd of er mama's zijn die dit ook meemaken? Het gaat me echt aan het hart om hem zo te zien. Je ziet duidelijk dat ie pijn heeft.