Hoi mama’s
Ik zit er even doorheen..
Mijn dochtertje van 3 maanden is al vanaf 2 weken oud erg onrustig en een slechte slaper.
Dit heb ik vaak aangegeven bij het cb maar werd gestoken op darmkrampjes en een pittige bevalling. Na 3 maanden zou het beter gaan.
Wat ook zo is ! Onze dochter slaapt sinds kort door en huilt veeel minder. Daar hebben mijn partner en ik vorige week nog samen op geproost. “ hehe eindelijk genieten van onze dochter”
Nu moesten wij afgelopen dinsdag op controle bij het cb en de prikjes en begon ze over de tummy time, dit kan onze dochter nog niet.. ( dit had ik stiekem wel verwacht want dit heb ik door het vele huilen te weinig gedaan) ik weet van kennissen en fam dat ze bij het cb hier nogal over “zeuren” maar ik zou dan een doorverwijzing krijgen voor de kinderfysio om dit meer te gaan oefenen. Nou oké prima dacht ik..
wordt ik gister ineens terug gebeld door het cb dat ik volgende week bij de kinderarts moet komen om te kijken naar de ontwikkeling van mijn dochter, dus ik vraag letterlijk huh waarom dan ? Het ging er toch alleen om dat haar nekje niet sterk genoeg is en ik dit meer moest gaan oefenen?
Toen zei zei : nou nee niet alleen haar nekje ik vind haar in de heel lijf slap en de algehele motoriek achterin lopen!! En de kinderarts wil haar eerst onderzoeken. BAM Deze kwam even binnen bij mij 🥲
Als ik op internet zoek kom ik vreselijke dingen tegen met neurologische aandoeningen etc en moet nu met gevoel nog een week rondlopen.
Iemand tips of herkenning ?
X een bezorgde mama