7 Reacties

4 maanden geleden

Ik herken het heeeel erg maar ik heb add dus is altijd al zo geweest 😆 moet wel zeggen dat de zwangerschapshormonen het niet beter hebben gemaakt...

4 maanden geleden

Ja heel herkenbaar, wist laatst zelfs mn pincode niet meer 🫠😬

4 maanden geleden

Reactie op Hebe23

Ja heel herkenbaar, wist laatst zelfs mn pincode niet meer 🫠😬
Whahaha is dat jou nog maar 1x gebeurd? Ik heb 2x de pas laten blokkeren omdat ik te vaak een foute pincode gebruikte. En ik doe alleen nog maar kleine boodschapjes in de winkel, dus voor 1 a 2 dingen, anders is het hopeloos. De rest bestel ik online dan kan ik tenminste te pas en te onpas dingen in mijn mandje doen, zodat ik het niet vergeet. Planning begin ik niet eens meer aan. Ik heb een man😅🙈 Het enige waar mijn aandacht ligt zijn de kids en mijzelf, dat in het gareel houden is al lastig zat 🙃

4 maanden geleden

Als je wel je telefoon altijd bij je hebt is familywall misschien een handige tip :) op deze app kan je onder andere een boodschappenlijstje maken, kan gebruikt worden door meerdere gezinsleden en je kan de boodschappen die je hebt afstrepen, voor mijn brein een goede hulp 🥲

4 maanden geleden

Heeel herkenbaar haha. Ik vergeet ook echt alles. Kom geregeld niet uit m’n woorden en verzin de gekste combinaties om maar duidelijk te maken wat ik wil zeggen. Vaak komt het neer op: je weet wel wat ik wil zeggen 😂 ik maak overal lijstjes in m’n notities omdat ik m’n telefoon altijd bij heb. Heb maar een weekplanner opgehangen waar ik elke zondag alles op zet voor aankomende week. En alles wat in mijn agenda staat in m’n telefoon zet ik 2 meldingen aan, 1 de dag ervoor en 1 een uur ervoor. Soms voel ik me wel onhandig of dom maar ik weet dat m’n hoofd en lichaam de prio geeft aan het voeden van de kleine en herstellen van de bevalling. Dat maakt het weer allemaal goed en ik lach ook wel om mezelf soms door de gekke combinaties van woorden die ik maak 😂

4 maanden geleden

Reactie op Oltia

Whahaha is dat jou nog maar 1x gebeurd? Ik heb 2x de pas laten blokkeren om ...
Hahaha baas boven baas 🤣😅

4 maanden geleden

Reactie op nienke1998x

Heeel herkenbaar haha. Ik vergeet ook echt alles. Kom geregeld niet uit m’n ...
Ik zei net nog: Ga lekker lieve douch. Dat moest zijn: ga lekker douche lief 😂 m’n vriend gaat alleen maar stuk om deze dingen