18 Reacties

8 maanden geleden

Mijn dochter loopt en staat ook nog niet en heeft ook weinig haar haha. Ze droeg dit met haar verjaardag (blouse en gilet van zara en broekje van donsje)

8 maanden geleden

Dit dus haha

8 maanden geleden

Mijn meisje had dit jurkje van Name It aan. Verrassend genoeg zat het niet in de weg met kruipen, haha

8 maanden geleden

Lekker simpel, broek met blouse en haarspeldje. Ik vond een jurkje ook niet echt wat gezien ze nog niet loopt enzo.

8 maanden geleden

Ik heb deze outfit voor m’n dochter. De achterkant van het broekje heeft ruches (niet onze baby dit overigens)

8 maanden geleden

Onze dochter had een outfit van Baje Studio aan. De rok met harten en een bijpassend shirtje. Stond heel leuk!

8 maanden geleden

Onze dochter droeg een jurkje van Lil'Atelier. Zij loopt of staat ook nog niet, dit jurkje was perfect voor een kruipertje, want er zit een body in aan de binnenkant.

8 maanden geleden

De kleren van The New Siblings vind ik trouwens ook erg leuk. Dat was mijn tweede optie. 😅 Ook met een body in de jurkjes.

8 maanden geleden

Onze dochter droeg deze tuinbroek met blouse eronder, beide van de Ter Stal. Ideaal om ook buiten mee te kruipen. Veel leuke reacties op ontvangen!!

8 maanden geleden

Met deze blouse 😊!

8 maanden geleden

Jurkje van de Zara ☺️

8 maanden geleden

Van de Zara! Het was 27 graden op haar verjaardag ☀️

8 maanden geleden

Reactie op SE1996

Met deze blouse 😊!
Ik vond m zo leuk dat ik 'm ook gehaald heb😅

7 maanden geleden

🥰

7 maanden geleden

Dit! Nog twee weekjes😍

7 maanden geleden

Bedankt voor alle jullie inspiratie. Dit setje is het uiteindelijk geworden (foto is niet mijn kindje). Staat echt heel schattig bij haar 🥰