10 Reacties

2 maanden geleden

Haha hier ook hoor. Wij hebben een muziekmobiel boven de box hangen die ze onwijs interessant vindt. Maar die moeten we dus wel meerdere keren opwinden. We gaan deze week ook een wipstoel kopen, want we merken dat ze het ook onwijs leuk vindt om rechter op te gaan zitten en mee te kijken met alles.

2 maanden geleden

Hier een dochter die zich op goede momenten juist wat beter kan vermaken, maar dan voel ik me soms zo schuldig als ik wat anders ga doen, terwijl ik weet dat ze zich goed vermaakt. Hier hielp het om een speelkleed met babygym te gebruiken. We hangen dan speeltjes op waar ze bijvoorbeeld tegenaan kan slaan. Er is 1 speeltje waar dan muziek uitkomt, die is wel favoriet en de eenhoorn van playgro, die hangen we met ringen boven haar en dan tikt ze er tegenaan.

2 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Haha hier ook hoor. Wij hebben een muziekmobiel boven de box hangen die ze ...
Haha bewaar het bonnetje. Mevrouw hier vindt de wip minder leuk dan rechtop zitten ondanks dat deze wel vrij rechtop kan. Hier ook een die zich maar kort zelf kan vermaken. Laat haar nu soms toch maar even huilen. Op de opvang zullen ze haar ook niet constant vermaken 🙈

2 maanden geleden

Die van ons kan zichzelf gerust een half uur vermaken in de box. Als dat niet zo is, is hij of moe, of hongerig of niet fit. Is ze wel uitgerust genoeg denk je?

2 maanden geleden

Hier nog geen eens 5 minuten 🙈😅 zodra ik haar neer leg begint ze al te huilen.

2 maanden geleden

Reactie op Mel0624

Hier nog geen eens 5 minuten 🙈😅 zodra ik haar neer leg begint ze al te hu ...
Echt balen is dat hè! Het wordt vast beter 💪🏻

2 maanden geleden

Reactie op langnekoor

Die van ons kan zichzelf gerust een half uur vermaken in de box. Als dat ni ...
Super fijn! Lijkt me heerlijk. Nee ze is zeker uitgerust en goed gevoed als ik het probeer dus daar ligt het niet aan. Denk dat ze gewoon graag interactie wil oid. Oké helemaal oké hoor maar even wat doen in huis komt dan dus veel op m’n partner aan.

2 maanden geleden

Reactie op nienke19946

Haha bewaar het bonnetje. Mevrouw hier vindt de wip minder leuk dan rechtop ...
Hahaha. Wij hebben haar een paar keer in de voedingskussen met een kussensloop erom gezet. Toen was ze stil en keek ze lekker om zich heen. Dus ik heb goede hoop 😁

2 maanden geleden

Onze baby kan zichzelf lang vermaken. Ik zorg altijd wel dat hij lekker ligt, ons kan horen, niet in een felle lamp staatt etc. Maar hij ligt dan te lachen en te brabbelen

2 maanden geleden

Onze dochter kan zichzelf soms prima een kwartier vermaken. Als de timing goed is kan ik haar zelfs in de wipstoel leggen en gaat ze gewoon uit zichzelf slapen. Maar vaak wil ze toch echt gewoon bij ons zijn. Dan gaat ze jammeren in de box en wordt ze heel onrustig. Ach ja, het gaat vast ooit beter. Voor nu is ze lekker veel bij ons. En als ik echt iets moet doen, gaat ze in de draagzak.