42 Reacties

11 dagen geleden

Poehhh, alleen het laten gillen van je kind als hij thuis zit. De oorlog zal bij mij uitbreken en kuthoer noemen. Sorry zal voor mij reden zijn voor heel pittig gesprek of tijd om de koffers te pakken. Wat een gek. Laat je niet gek maken!!!

11 dagen geleden

Als ik heel eerlijk ben Denk ik dat je er beter aan toe bent om uit elkaar te gaan met hem Je moet nu ook al alles alleen doen dus “missen” zal je hem dan niet snapje Mega veel respect dat je dit allemaal durft te vertellen hier Ik zou je een eerlijk advies geven ik zou uit elkaar gaan met hem of ff goed met hem gaan praten want je gaat hieraan onderdoor zo en je kleine heeft zijn mama nodig

11 dagen geleden

Waaw, wat een verhaal. Ik lees dit echt met een dikke brok in mijn keel!! Heeft je partner uberhaupt ooit kinderen gewild? 😱 Ik zou proberen (hoe lastig dit ook is) om hulp te gaan inschakelen. Begin eens met ouders/vrienden die ook kunnen zien hoe de situatie is. Wellicht kunnen zij op hem inpraten. En anders, sorry dat ik het zo lomp zeg, scheiden!! Deze man is geen kinderen waard! Ouderschap doe je samen. En ja, vaak doen vrouwen meer dan mannen, maar je moet niet hoeven vragen of hij ook wat zou willen doen. Hij moet het gewoon doen, klaar. Heel veel sterkte!!

11 dagen geleden

Wat erg dit zeg, het enige wat ik erop te zeggen heb is, ga zo snel mogelijk weg bij hem en kies voor het geluk van je kind en jezelf. Bij z’n man moet je het niet nog 1 dag langer uit willen houden… jij en je kindje verdienen het aller beste!

11 dagen geleden

Wauw ik schrik hiervan, ik vind zijn gedrag verwaarlozing en mishandeling van jullie kind. Enige tip: REN!!

11 dagen geleden

Jeetje wat een ontzettend heftig verhaal Wat een nare vent.. en wat erg voor je kindje ook. Ik zou hier niet langer mee door kunnen gaan! Zoek hulp van familie vrienden en kies voor jou en je kind. Hoe kan hij zijn vrouw nou k* hoer normen… zo erg😥

11 dagen geleden

Zo snel mogelijk weg gaan bij zo’n gek. Bah!!!

11 dagen geleden

Wat erg zeg. Enige wat ik kan denken is - wegwezen. Wat als er een keer iets is met je kindje? Als hij gaat kruipen, iets verkeerds pakt of omver trekt en gewond raakt, laat je man hem dan ook 2 uur huilen voordat hij een keer gaat kijken of er iets mis is?

11 dagen geleden

Wat onwijs heftig! Voor jou en je kleintje. Ik zou mijn kindje niet meer alleen bij hem durven te laten, wellicht heb je vrienden/familie die je kunnen helpen? Probeer in alle chaos te ontdekken wat het beste is voor jou en voor je kleintje en vanuit daar een plan te maken hoe je daar komt! Heel veel sterkte ❤️

11 dagen geleden

Ik durf het bijna niet te zeggen omdat het zo hard klinkt. Maar dit is gewoon kindermishandeling. Ik zou je spullen pakken en met je zoontje naar je ouders/broer/zus/vriendin gaan. Zou je zoontje geen seconde meer alleen met hem laten. Arm kleintje en arme jij!

11 dagen geleden

Het klinkt alsof hij hulp nodig heeft en misschien zelfs depressief is. Ik vind de reacties van dan maar scheiden ook nogal wat, ik zou eerst hulp zoeken hoor

11 dagen geleden

Weinig woorden voor het bizarre verhaal wat je met ons deelt. Kies wat het beste is voor jouw en je kindje. Verder wil ik je heeel veel sterkte en succes wensen met de keuze die je maakt. ❤️

11 dagen geleden

Wauw, wat ontzettend heftig… mijn moederhart breekt echt voor jou en je kindje. 😔 Ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ik zou serieus nadenken of je nog verder wilt met hem. Denk je dat hij mentaal wel oké is? En ik bedoel dat niet verkeerd, maar zou er iets anders kunnen spelen? Natuurlijk maakt dat zijn gedrag niet goed, maar jij kent het hele verhaal beter dan wij. Als hij zegt dat jij geen kind waard bent, lijkt het alsof hij zijn eigen schuld op jou projecteert. Hij is degene die jullie zoontje verwaarloost, niet jij. 😣🤯 Misschien is het een idee om opvang te overwegen, in ieder geval zolang je nog nadenkt over hoe je verder wilt? Ik zou mijn kind in ieder geval niet alleen met hem willen achterlaten totdat je zeker weet dat het veilig is. heel veel sterkte mama 💗💗💗

11 dagen geleden

Reactie op Huisman24

Het klinkt alsof hij hulp nodig heeft en misschien zelfs depressief is. Ik ...
Dit vind ik ook... iedereen roept gelijk; wegrennen. Dit kindje is wel van jullie samen dus ook als jij weg gaat zal hij recht hebben op omgang met jullie kindje lijkt me. En gescheiden ouders is toch het laatste wat iedereen wil? Daar komen misschien alleen maar meer problemen van..

11 dagen geleden

Ik zou praten met de huisarts en kijken wat hij kan betekenen. Ik bedoel mocht je bij hem weg willen hoe zit het dan met de verdeling van je zoontje? Ik zou hem dan niet meer durven toevertrouwen aan hem alleen. Bah wat misselijkmakend. Nou geloof me het ligt niet aan jou. Mijn man werkt en zet soms om 5u de wekker zodat als de kleine komt ik dan tot 7u kan blijven liggen tot de rest wakker moet worden ivm school. Hij hoeft van mij geen nachten te doen aangezien hij daar gewoon megaslecht op gaat en ik vind het geen probleem aangezien ik snel weer in slaap kom. Dus als jou man thuis zit kan hij helemaal uit zijn luie bed komen. Moet zich rot schamen zo een vader figuur te willen zijn in het leven van ook zijn kind. Hoop dat jullie eruit komen en ajb denk aan jezelf meid en je kwetsbare kindje

11 dagen geleden

Reactie op Huisman24

Het klinkt alsof hij hulp nodig heeft en misschien zelfs depressief is. Ik ...
En tot die tijd moet ze zo doorgaan? De ggz hulpverlening in nl is helaas niet zo ingesteld dat je direct hulp kan verwachten.. ik denk dat afstand nemen en veiligheid zoeken heel verstandig is en dan kijken naar hulp voor de lange termijn

11 dagen geleden

Dit maakt me zo enorm verdrietig. Kan er echt een traantje om laten dat hij jullie zoontje gewoon twee uur laat huilen. Denk dat ik mijn partner letterlijk pijn zou willen doen als hij dat zou flikken. Bah! Dit is absoluut niet jouw schuld. Doe wat je voelt dat je moet doen om je kind te beschermen. Jullie verdienen veel beter dan dit. Misschien kan je een vriendin of familie betrekken voor steun. Hem in ieder geval niet meer alleen laten met de baby

11 dagen geleden

Reactie op carmenflower

En tot die tijd moet ze zo doorgaan? De ggz hulpverlening in nl is helaas n ...
Ja dat is misschien ook wel weer zo. Misschien hulp zoeken bij familie als dat kan en zsm proberen hem bij een psycholoog te krijgen

11 dagen geleden

Jij en je zoon verdienen beter. Hij zou eigenlijk in zijn handen moeten knijpen met jou als kostwinner. Ik ben pro huisvader maar alleen als hij het serieus neemt en al zijn liefde en energie er in steekt. Raar om je partner zulke lelijke woorden te noemen. Klinkt alsof die man behoorlijk overspannen is. Ik hoop dat je bij iemand terecht kan voor hulp.

11 dagen geleden

Omg wat erg