3 Reacties

één maand geleden

Hier zit onze kleine man ook in de slaapregressie hij sliep hier op de piek helemaal niet alleen op onze arm. We hebben een nunki deken gehaald ivm dat hij ook door zijn hele bedje heen rolde dit was dag 1 Elende dag 2 werd beter en nu dag 3 slaapt hij weer wat beter het is nog niet wat het was maar het lijkt hier wel te helpen! Wellicht heb je hier iets aan

één maand geleden

Ja goeie, die heb ik ook nog wel liggen maar niet meer zo aan gedacht. Hij begon met omrollen een maand geleden maar doet dit al weken niet meer

één maand geleden

Hier hetzelfde, sliep voorheen heerlijk door. Dutjes in de middag heel goed. Nu is het een drama. Slaapt overdag bijna niet. Opgeteld een uur als het niet minder is. De co sleeper werd te klein. De kleine lag regelmatig dwars in de co sleeper en kon dan niet doordraaien. Nu in slaapt hij in zijn ledikant. Daar slaapt hij snacht gelukkig beter in ( sinds 3 dagen). Overdag is nog steeds een drama. Echt vechten om niet te slapen. Zodra ik zijn fles pak en hem in zijn slaapzak doe( onderdeel van de slaap ritueel) zet hij het op het krijsen. In mij. Armen slaapt hij, leg ik hem neer..... je raadt het al 🙄🙄😮‍💨😮‍💨 heel vermoeiend... maar goed, ook dit gaat over.😇 Hoop ik.