9 Reacties

4 maanden geleden

Hi! Toevallig had mijn zoontje van 9,5 week vorige week koorts en was hij erg huilerig, meer poepluiers. Hij is opgenomen in het ziekenhuis en het bleek Corona te zijn. Na een paar dagen was het al stukken beter moet ik zeggen, de koorts verdween zelfs al binnen 2 dagen. Ik ben natuurlijk geen dokter maar het ‘klinkt’ idd als een virus. Als ze niet lekker zijn willen ze denk ik toch het liefste bij ons liggen. Gebruik je nog steeds wel zetpillen? Heel veel sterkte ermee!

4 maanden geleden

Ah thanx voor je reactie, gisteren in het ziekenhuis niet over corona gehad, maar wie weet. Vandaag gaat het wel beter, als in, geen koorts meer. Hij slaapt verder de hele dag, wil alleen in de draagzak maar voor vandaag vind ik dat even prima. Heb nog geen zetpil gegeven vandaag, mocht hij toch weer verhoging krijgen dan wil ik er weer een geven.

3 maanden geleden

Reactie op Rieknola

Ah thanx voor je reactie, gisteren in het ziekenhuis niet over corona gehad ...
Gaat het vandaag al wat beter?

3 maanden geleden

Reactie op Mybaby1987

Gaat het vandaag al wat beter?
Ja gelukkig wel. De koorts is in ieder geval weg. Hij is nog wel wat hangerig, dus maar veel knuffelen!

3 maanden geleden

Reactie op Mybaby1987

Hi! Toevallig had mijn zoontje van 9,5 week vorige week koorts en was hij e ...
Ons zoontje van toen 6 weken oud ook. Ze dachten er eerst niet aan en omdat hij zo suf, kreunend en huilerig was en koorts had dacht ze ook aan bacteriele infectie.daarom antibiotica kuur gehad.pas twee dagen laterwas uitslag er en bleek het covid! Kan mezelf wel voor de kop slaan geen thuistest te hebben gedaan. Geen moment aan corona gedacht en kinderartsen dus ook niet. Hoe was dat bij jullie gegaan als ik nieuwsgierig mag zijn?

3 maanden geleden

Reactie op Rieknola

Ja gelukkig wel. De koorts is in ieder geval weg. Hij is nog wel wat hanger ...
Gelukkig! Btw Koorts en < 3 maanden oud is sowieso huisarts bellen heb ik geleerd

3 maanden geleden

Reactie op Witlof

Gelukkig! Btw Koorts en < 3 maanden oud is sowieso huisarts bellen heb ...
Ja precies dat las ik ook, dus daarom ook gebeld!

3 maanden geleden

Reactie op Witlof

Ons zoontje van toen 6 weken oud ook. Ze dachten er eerst niet aan en omda ...
Ik snap het helemaal! Ik dus ook geen seconde. Ik was zelf al een paar dagen niet fit en dacht dat ik hem met ‘een’ virusje had aangestoken. Omdat hij koorts had toch huisarts gebeld en daarna door naar seh waarna hij werd opgenomen ter observatie. Bloed en urine afgenomen en wangslijm. Bloed was goed dus geen antibiotica, alleen zetpillen en neusspray. Uit wangslijm kwam dus de Covid naar voren.

3 maanden geleden

Reactie op Mybaby1987

Ik snap het helemaal! Ik dus ook geen seconde. Ik was zelf al een paar dage ...
Wat een heftige situatie zeg. Gelukkig zijn ze weer opgeknapt.Geven jullie bv of kv. Als je bv geeft had corona ook invloed op je productie