11 Reacties

3 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/p/wick-wings-wick-air-vliegtuigbedje-opblaasbaar-reiskussen-voetensteun-antislip/9200000114342896?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wick wings, kun je opblazen tot de hoogte van de stoel zodat je kindje plat kan liggen. Betaalbaar en compact

3 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/p/deryan-airtraveller-vliegtuigbedje-reiskussen-met-matras-compact-opgevouwen/9200000002585744?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Deryan airtravel, echt voor de kleintjes. Dan kunnen ze comfortabel(er) op schoot liggen

3 maanden geleden
Heb je wel een eigen stoel voor de kleine? :)
Wij hebben een Stokke koffertje, werkt top! Maar ervaring leert wel dat de jongens vaker bij ons slapen en pas daarna op hun eigen stoeltje (vliegen vaak intercontinentaal)

3 maanden geleden
Reactie op Nienke3061
Heb je wel een eigen stoel voor de kleine? :)
Wij hebben een Stokke koffer ...
Nee we hebben helaas geen stoel voor onze kleine. Hij zit bij ons op schoot. Heb vandaag gebeld om te vragen of er nog een stoel beschikbaar was, maar dat was er helaas niet..

3 maanden geleden
Reactie op Angelam1992
Nee we hebben helaas geen stoel voor onze kleine. Hij zit bij ons op schoot ...
Maar dan heb je toch ook niks aan een bedje? 🙊🙈
Want ze moet hoe dan ook op schoot..
niet vervelend bedoeld hoor haha, maar zonde als je iets gaat kopen wat je niet kan gebruiken als het een volle kist is :)

3 maanden geleden
Reactie op Nienke3061
Maar dan heb je toch ook niks aan een bedje? 🙊🙈
Want ze moet hoe dan ook ...
Mijn man zit naast me, ik dacht dat ik dat bedje wel kon neerleggen over onze benen. Of een beetje schuin tegen het raam aan en half over mij heen, als ik bij het raam zit

3 maanden geleden
Reactie op Angelam1992
Mijn man zit naast me, ik dacht dat ik dat bedje wel kon neerleggen over on ...
De meeste zijn echt gemaakt om aan je stoel te bevestigen. Dan zou je beter een matrasje ofzo kunnen doen :)

3 maanden geleden
Reactie op Nienke3061
De meeste zijn echt gemaakt om aan je stoel te bevestigen. Dan zou je beter ...
Ooh dat wist ik niet. Dankjewel, dan ga ik daarvoor kijken :-)

3 maanden geleden
Even een sidenote: Bij veel airlines is het niet toegestaan om dingen zoals vliegbedje, opblaasbaar ding bij het voeteinde etc. te gebruiken. Wij mochten die van ons in ieder geval niet gebruiken (Emirates) en het stond schijnbaar ook duidelijk vermeld in hun policy op de site 🫠 Dus altijd even met de airline checken wat is toegestaan