16 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij zijn nu in Mallorca met een kind van 3,5 en een baby van 4,5 maand. Tot de gate lag de baby in de buggy. Daar moesten we de buggy afgeven en heb ik haar in de draagzak gedaan. Zou wel echt een draagzak meenemen. Op het vliegveld in Mallorca moesten we namelijk echt een lang stuk lopen naar de bagageband, waar ook de buggy op lag. In het vliegtuig heeft ze een uur geslapen in de draagzak en flesje gedronken. Ik had een thermoskan met gekookt water mee. Bij de security even aangeven dat het voor babyvoeding is. Wij mochten het om die reden meenemen. De vlucht is niet lang. Ik had speelgoed mee, maar daar heeft ze niet naar omgekeken. Genoeg te zien. Mijn dochter slaapt in de buggy aan het zwembad, gewoon in haar slaapzakje. Omdat ze een bewegende kinderwagen fijn vindt, heb ik een Rockit die de kinderwagen wat schudt. Verder lekker genieten! Soms moet je je een beetje aanpassen, als een slaapje aan het zwembad niet wil lukken bijvoorbeeld. Zou het gewoon nemen zoals het komt!

茅茅n maand geleden

Reactie op lhf

Wij zijn nu in Mallorca met een kind van 3,5 en een baby van 4,5 maand. Tot ...
Dank voor je uitgebreide antwoord 馃槃 De Joolz Aer+ kan zo klein worden opgevouwen dat deze als handbagage mee kan, dus met de buggy komt het goed. 馃槃 Draagzak zijn we niet heel geoefend in maar nemen we inderdaad mee 馃憤馃槃 Thermoskan is slim! Dank je. We hebben ook een mobiele flessenwarmer dus eventueel zouden we een gewone fles water voor voeding mee kunnen nemen. Met wat voor water maak je op Mallorca je flessen? Niet alle flessenwater is geschikt voor babyvoeding toch?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lintje85

Dank voor je uitgebreide antwoord 馃槃 De Joolz Aer+ kan zo klein worden opge ...
Dat is fijn als de buggy mee mag! Wij vlogen met easyjet en mensen met een buggy die mee mag als handbagage moesten deze toch afstaan. Zou daarom voor de zekerheid inderdaad toch de draagzak meenemen, ook als het nog oefenen is haha. Het flesje maken we inderdaad niet met kraanwater. Ik heb een reis waterkoker gekocht en daarmee kook ik water voor in de thermoskan. In het hotel staan ook magnetrons. Waar ik me in heb vergist is dat het in de avond wel afkoelt voor zo een kleintje. Ik had dus meer warme kleding mee willen nemen馃檲

茅茅n maand geleden

Wij waren vorige week 12 dagen op Mallorca en het was echt fantastisch. Wij hebben inderdaad op het vliegveld ook met draagzak gedaan, maar die gebruikte we sowieso al wel vaak. Aan het zwembad vonden wij een Deryan tentje echt de ideale uitkomst! Je kunt dat gewoon op de grond of op een bedje zetten en onze meid heeft daar heerlijk in geslapen bij het zwembad. We zijn daardoor niet overdag naar de kamer moeten gaan. Daarnaast keek onze dochter haar ogen uit daar overal. Ook in de avond in de wagen. Wij zijn elke avond uiteten geweest en ze vond het heerlijk. Verder ontspan! Het komt echt wel goed. 脡n als je zoontje even huilt in het vliegtuig is dat echt niet erg. Er zitten zoveel kindjes in het vliegtuig naar Mallorca die er soms niet mee eens zijn haha!

茅茅n maand geleden

Reactie op Lintje85

Dank voor je uitgebreide antwoord 馃槃 De Joolz Aer+ kan zo klein worden opge ...
Wij hebben ook een buggy die als handbagage mee mag. We hebben met onze oudste 3x gevlogen, waarvan hij een keer op een terugvlucht ook daadwerkelijk mee mocht als handbagage. Andere keren moesten we hem toch bij de gate afgeven en ging hij het ruim in. Houd er dus rekening mee dat hij alsnog bij de gate afgegeven moet worden. Wij vliegen volgende week donderdag naar Mallorca en checken onze wandelwagen met reiswieg in. We zien wel of we hem bij de check in moeten afgeven of bij de gate. Draagzak is op het vliegveld sowieso ideaal. Altijd je handen vrij en vaak slapen ze er wel lekker in.

茅茅n maand geleden

Reactie op Liesebeest

Wij hebben ook een buggy die als handbagage mee mag. We hebben met onze oud ...
En tegenwoordig is het bijna geluk als je hem bij aankomst bij de gate aantreft en niet pas op de bagageband. Op Mallorca hebben wij nooit gevlogen nog, dus misschien zijn ze daar wat coulanter.

茅茅n maand geleden

Reactie op Liesebeest

En tegenwoordig is het bijna geluk als je hem bij aankomst bij de gate aant ...
Nope. Kwamen ze op de bagageband aan.

茅茅n maand geleden

Reactie op Renske_

Nope. Kwamen ze op de bagageband aan.
Haha daar gingen we al van uit. Lang leve de draagzak. Wij hebben ook nog een 3 jarige bij ons, die gaat maar bij papa op zijn nek. 馃檭

茅茅n maand geleden

Wij hebben bij het opstijgen en landen onze baby een flesje gegeven. Zo slikt een baby en gaan hopelijk op deze manier de oren niet dicht. Was bij ons perfect. Tijdens de vlucht draagzak om te kunnen slapen.

茅茅n maand geleden

Reactie op lhf

Dat is fijn als de buggy mee mag! Wij vlogen met easyjet en mensen met een ...
We vliegen met Transavia en er staat bij dat een baby iets van 10 kg mee mag en de buggy kan in een tas dus fan ziet het er niet anders uit dan een random tas dus ik ga er vanuit dat die bij ons blijft 馃き Warme kleren voor de avonden is wel slim ja! Gebruik je flessenwater voor de voedingen?

茅茅n maand geleden

Reactie op Liesebeest

En tegenwoordig is het bijna geluk als je hem bij aankomst bij de gate aant ...
Pfff nou ik hoop het 馃槄 Anders stoppen we hem gewoon al eerder in de tas, baby mag een tas van 10kg mee. Niemand die dan ziet dat het stiekem een buggy van 6 kg is 馃き

茅茅n maand geleden

Ja helaas doet Transavia de laatste tijd erg moeilijk met dat soort dingen. In de afgelopen 2,5 jaar zo'n 14x met ze gevlogen met buggy en alleen op terugvluchten mocht ie mee de cabine in. Maargoed, laat daar je plezier niet van afhangen natuurlijk, hou het alleen in je achterhoofd. Wij hadden een spinner mee die je op het raam kunt plakken, vond ze erg interessant. Onze dochter spuugt trouwens nooit, dus had deze keer geen extra shirt voor mezelf in mn handbagage. Dat heb ik geweten, halve vlucht met een zuur shirt gezeten. Dus dat is misschien nog iets om aan te denken haha, niet alleen reserve kleding voor je baby maar ook voor jezelf.

茅茅n maand geleden

Reactie op Lzval

Ja helaas doet Transavia de laatste tijd erg moeilijk met dat soort dingen. ...
Haha ja reservekleding voor onszelf is een goede馃槀 Ik zat nu te denken, er staat inderdaad dat de baby 10kg ruimbagage mee mag, geen cabinebagage. Maar wijzelf natuurlijk wel allebei 10 kg cabinebagage, wat onder de stoel kan. Als we de Joolz buggy hebben ja ik eens meten hoe groot hij opgevouwen is. Dan nemen we als die binnen de maten past 1 vrij dus rugtas mee de cabine in en de buggy, dan hebben we allebei 1 stuk bagage. Met hoe ze doen met bagage kan ik echt niet met een gerust hart die net nieuwe buggy in het ruim laten gooien 馃槄 En met 1 tas met voeding, luiers, kleding voor hem en een beetje voor ons moet makkelijk kunnen

茅茅n maand geleden

Reactie op Lintje85

Haha ja reservekleding voor onszelf is een goede馃槀 Ik zat nu te denken, er ...
Wij komen net terug van 7 dagen vakantie met onze 3,5 maanden oude dochter. We vlogen met Transavia. Wij hadden de reiswieg en onderstel mee, en deze laten insealen op het vliegveld. Zo is de kans een stuk kleiner dat er iets kapot gaat. En inderdaad; een draagzak! Maar oefen er wel eerst mee, want onze dochter vindt een draagzak vreselijk en dat hebben we geweten de heenweg door het toch te proberen 馃槄. Terugweg maar gewoon twee uur met haar op de arm gelopen, goeie workout dat wel.

茅茅n maand geleden

Oh en wij hadden een deryan airtraveller mee, was voor ons echt een uitkomst waardoor we haar gewoon lekker neer konden leggen tijdens de vlucht en zo heeft ze de terugweg helemaal geslapen!

茅茅n maand geleden

Reactie op Lintje85

Haha ja reservekleding voor onszelf is een goede馃槀 Ik zat nu te denken, er ...
Wij zijn zojuist geland met onze 3 maanden oude baby en peuter van 3. Houd er echt rekening mee dat de buggy toch in het ruim moet. Bij ons werden alle buggy鈥檚 namelijk zonder pardon in het ruim vervoerd!