15 Reacties

5 maanden geleden

Mijn vliezen zijn gebroken bij mijn vorige zwangerschap, maar het duurde alsnog heel erg lang 🤭

5 maanden geleden

Mijn vliezen zijn afgelopen vrijdag om 20:58 gebroken, 21:15 persweeën en 21:22 is onze zoon geboren. Het ging dus heel snel 😂

5 maanden geleden

Mijn vliezen werden gebroken om 12:05 en om 15:45 is hij geboren. Succes alvast!

5 maanden geleden

Bij m’n dochter waren mijn vliezen om 00;00 gebroken en om 10;30 was ze er 🥰

5 maanden geleden

Mij vliezen zijn om 10:00 gebroken en om 17:47 was ik bevallen.

5 maanden geleden

Bij mn vorige bevalling is de kleine man 2,5 uur na het breken van de vliezen geboren. 😊

5 maanden geleden

Vliezen gebroken om 14.00. Geboren om 17.30.

5 maanden geleden

Mag ik vragen waarom bij jullie allemaal de vliezen gebroken werden? Is dit “normaal” of “een optie” als je over de 40 weken gaat?

5 maanden geleden

Reactie op 2021babynovember<3

Mag ik vragen waarom bij jullie allemaal de vliezen gebroken werden? Is dit ...
Tijdens mijn vorige zwangerschap liet de placenta los. Nu ook verhoogde risico dus bij 39 weken ingeleid om dit als het ware voor te zijn.

5 maanden geleden

Reactie op 2021babynovember<3

Mag ik vragen waarom bij jullie allemaal de vliezen gebroken werden? Is dit ...
Het kan zijn dat wanneer je vliezen gebroken worden je weeën daarna vanzelf op gang komen en je dus niet aan de opwekkers hoeft 😊

5 maanden geleden

Mijn vliezen waren 9:00 gebroken en met een half uur begonnen de weeen en om 15:14 is ons kindje geboren ☺️

5 maanden geleden

Succes vandaag! Ik wordt volgende week ingeleid waarbij eerst ook de vliezen zullen worden gebroken. Hoe lang ‘mochten’ jullie het afwachten of de weeën spontaan begonnen voordat ze begonnen met een infuus met weeenopwekkers?

5 maanden geleden

Mijn vliezen braken om 1 uur met meconium dus moest naar het ziekenhuis. Daar wilden ze me gelijk weeenopwekkers geven wat ik heb geweigerd. Ik wilde even landen en mijn lichaam de kans geven. Ik ben toen gaan knuffel dansen met mijn vriend en heb mijn tepels gestimuleerd. Daarba begonnen heel snel superkrachtige weeen (om 15.30 uur) en is onze zoon in 3 uur geboren. Ben dankbaar dat ik die weeenopwekkers niet heb geaccepteerd! 🫠

5 maanden geleden

Bij ons geven ze je na een uur opwekkers, soms na 2 uur als je er om vraagt. Het kan zijn dat ze vanzelf beginnen. Als je verloskundige je vliezen kan breken en het niet in het ziekenhuis hoeft kun je vaak nog langer wachten.

5 maanden geleden

Reactie op MKBES

Mijn vliezen zijn afgelopen vrijdag om 20:58 gebroken, 21:15 persweeën en 2 ...
Zo dan! Dat is wel heel snel. Weet je toevallig hoeveel ontsluiting je al had voor het vliezen breken?