12 Reacties

één maand geleden

4.5 maand oud. 6 flessen van 180 cc+6 schepjes voeding Eigenlijk moeten wij ophogen naar 210, omdat 6 voedingsmomenten best veel is op deze leeftijd. Maar ach Kan jou baby niet ophogen met de flesjes? Puur uit interesse deze vraag :)

één maand geleden

Onze dochter kreeg met 4 maanden 150ml water met 5 scheppen voeding, en weer naar 150ml afgegoten. We voelde zelf aan wanneer we konden afgieten naar 160ml en nu (20 weken oud) kan ze 170ml aan.

één maand geleden

Wij bieden 120+5 schepjes voeding aan, maar hier drinkt ze meestal zo rond de 90ml, heel soms gaat de fles leeg, maar vaak genoeg ook maar zo'n 60ml. Onze dochter is 4 maandjes ☺️ Meer krijgen we er echt niet in, dus blijven op 6 voedingen per dag.

één maand geleden

4x 210 en soms snachts nog flesje van 90

één maand geleden

Reactie op carmenflower

4.5 maand oud. 6 flessen van 180 cc+6 schepjes voeding Eigenlijk moeten wi ...
Zou kunnen, maar ze spuugt dan sneller. Slaapt je baby wel door s nachts?

één maand geleden

Reactie op Rebecca1995

Zou kunnen, maar ze spuugt dan sneller. Slaapt je baby wel door s nachts?
Nee. Vandaar 6 flesjes.. Maar denk dat moet ophogen dan slaapt hij misschien weer door Maar wij hebbe echt een honger lap

één maand geleden

Reactie op Esss05

Wij bieden 120+5 schepjes voeding aan, maar hier drinkt ze meestal zo rond ...
Slaapt ze 's nachts door? Onze dochter slaapt van 21.00 u tot 4/5 u, tussen ons in in bed. 😅

één maand geleden

Reactie op carmenflower

4.5 maand oud. 6 flessen van 180 cc+6 schepjes voeding Eigenlijk moeten wi ...
Vinden ze dit bij jou oke? Mijne krijgt ook 6 flessen van 180 met 6 schepjes maar wij mogen echt maar 5 geven en eventueel wat pap aan toevoegen en wat meer groente hapjes al gaven ze aan! Mijn baby is 4,5 maand maar word nu ook wel echt wat mollig 8,3 kilo al

één maand geleden

Reactie op Rebecca1995

Slaapt ze 's nachts door? Onze dochter slaapt van 21.00 u tot 4/5 u, tussen ...
Wil ze na 4/5 niet meer slapen? Hier slaapt ze door van 21.00 tot 5.30/6.00. Soms wordt ze rond 3/4 even wakker, vaak is haar speen dan voldoende, heel soms geven we een flesje. Als ze om 6 zelf niet komt, maken we haar wakker voor de fles en na de fles weer naar bed. Ze slaapt in een wieg naast ons bed. ☺️

één maand geleden

Reactie op anique2

Vinden ze dit bij jou oke? Mijne krijgt ook 6 flessen van 180 met 6 schepje ...
Mijn baby drinkt al vanaf het begin volgend de adviezen teveel De jeugdarts zegt dat je het niet kan afdwingen en zolang hij niet te ‘ dik’ is het prima is Onze man is 7.4 kg dus nog prima in t lijntje. Een baby laten huilen van de honger is iets wat ik niet ga doen. Wij zijn idd ook begonnen met hapjes en ook dit gaat er hap slik weg in haha, ik hoop dat als hij meer gaat eten dat hij dan minder flesjes gaat drinken. Het beste zou zijn 4x 210, maar ik weet nu al dat dat niet haalbaar is voor hem. Dus ik blijf nog ff op 6x 180. Ik zou er niet te druk om maken, in het begin maakte ik me er super druk om maar zoals ik zeg het laat zich niet afdwingen ze drinken op wat ze nodig hebben.

één maand geleden

Reactie op Esss05

Wil ze na 4/5 niet meer slapen? Hier slaapt ze door van 21.00 tot 5.30/6.00 ...
Jawel, ze slaapt daarna wel weer. Maar rond 4/5 word ze wakker voor een fles. Rond half 7 vaak weer slapen, tot een uurtje of 9.

één maand geleden

Reactie op Rebecca1995

Jawel, ze slaapt daarna wel weer. Maar rond 4/5 word ze wakker voor een fle ...
Ah dat scheelt dan nog toch? Ik vind het belangrijkste dat ze blijft groeien. Dat vind ik soms spannend met de kleine flesjes die ze drinkt