9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn andere 2 kindjes altijd voedingsbh's van Anita gehad. Deze zwangerschap ook weer aangeschaft en draag ze al met veel plezier

2 jaar geleden

Ik heb ze van calvin klein, zit fijn en ziet er ook nog leuk uit

2 jaar geleden

Heb hele simpele van hm gebruikt die zaten het lekkerste. Ook van Mark&spencer gehad die waren wat mooier was zaten minder goed

2 jaar geleden

Ik heb altijd die van de Hema gebruikt ik vond die erg fijn

2 jaar geleden

Ik had diverse modellen van de h&m. En dan alleen zonder beugel. Over allemaal tevreden.

2 jaar geleden

Ik heb meegroei bh's van prenatal. Deze kun je tijdens de zwangerschap dragen, ook omdat er een verlengstuk zit bij de sluiting. Met borstvoeding vond ik em ook heel praktisch! Hij is stevig en genoeg mogelijkheden om wat voor de stuwing te verzinnen (zoogcompressen en koudecompressen bijvoorbeeld).

2 jaar geleden

Ik heb er nu 2 van de Bonprix, mega zacht en fijn! Alleen niet moeders mooiste want ze bedekken mn hele borsten en voel me een oma erin馃槀

2 jaar geleden

Ik heb pas geleden van prenatal gekocht en van noppies, ze zitten allebei heerlijk

2 jaar geleden

Van carriwel de bh met beugels van gel erin. Nu voor de tweede keer zwanger en dit is wel de fijnste voedingsbh die ook goed steun geeft na mijn ervaring met de bh鈥檚 van h&m. Na aanleiding van een topic hier besteld bij Amy addison maar daar hoef je geen steun van te verwachten en het is dropshipping.