11 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik nu een spray met vitamine D en foliumzuur omdat ik niks binnen houd. De yummy gummys gingen eerder ook wel ok茅.

2 jaar geleden

Reactie op Nicole1306

Ik gebruik nu een spray met vitamine D en foliumzuur omdat ik niks binnen h ...
Doe je nog wel iets tegen de misselijkheid. Ik kan ook amper iets eten en weet echt geen raad meer

2 jaar geleden

Reactie op greentea

Doe je nog wel iets tegen de misselijkheid. Ik kan ook amper iets eten en w ...
Ik gebruik nu zofran, maar daarvoor andere medicatie. Ff contact opnemen met je vk/huisarts, kunnen je goed helpen!

2 jaar geleden

Ik neem van Vitakruid magnesium, visolie, mama dag + nacht, ik drink collageen en heb elke ochtend een shotje SilSolution

2 jaar geleden

Nu Vitakruid mama dag + nacht & omega . Stap als deze op zijn weer over naar Supple

2 jaar geleden

Ik slik golden naturals multi strong gold mama, zitten meerdere vitaminen en mineralen in. Maar moet er wel bij zeggen dat je ze niet moet nemen als je heel erg misselijk bent. De lucht en een klein beetje van de smaak om de capsule is ronduit vreselijk 馃槄.

2 jaar geleden

Ik gebruik de Prenatal multivitamine van Vitaminstore. Daar zitten niet te hoge doseringen in (zeker van B6 mag je niet meer dan 100%) en om te voorkomen dat ik toch te veel binnenkrijg slik ik m om en om met foliumzuur; ene dag de multivitamine en dan andere dag alleen een tablet met foliumzuur.

2 jaar geleden

Reactie op M225

Ik slik golden naturals multi strong gold mama, zitten meerdere vitaminen e ...
Heel herkenbaar馃槅 wel goede supplementen gaf mijn verloskundige aan

2 jaar geleden

Reactie op Rianne_km

Heel herkenbaar馃槅 wel goede supplementen gaf mijn verloskundige aan
Wellicht, maar de pot is bijna leeg dus ik ga toch maar over op davitamon. Dat is in ieder geval 茅茅n misselijkheids aanval minder 馃槄.

2 jaar geleden

Orthica prena fem omdat hier alles in zit. En 鈥榮 avonds nog magnesium.

2 jaar geleden

Ik nam Vitakruid mama dag+nacht, maar ik krijg ze echt niet meer weg.. Ze zijn erg groot en smaken nogal vies. Dus toch maar Davitamon, beter iets dan niets binnenkrijgen 馃槃