6 Reacties

4 maanden geleden

Ons kindje ook.. Lees even mee

4 maanden geleden

Onze man is nu 6 weken en ligt ook erg graag naar 1 kant, links in ons geval. We proberen hem al een tijdje ook andersom te laten liggen, zonder veel succes. Vanmiddag ga ik naar de osteopaat om te zien of zij er iets aan kan doen!

4 maanden geleden

Ons kindje heeft dit ook! Wij kregen als tip om hem de ruimte in te laten kijken met links en ook zo in zijn bedje te leggen. Verder krijgen we vanaf maandag fysio aan huis om te helpen 😁

4 maanden geleden

Ons dochtertje heeft dit ook. Ook voorkeur naar rechts. Wij hebben als tip gekregen om haar op haar linker zij te leggen. Wij gebruiken een zijslaper, maar dit kan ook met een handdoek. Deze tip kregen wij van consultatiebureau. Dit doen wij overigens alleen in de box als wij erbij zijn, of de middag slaapjes in bed omdat we via de camera haar in de gaten kunnen houden. Merken nu dat ze uit haar zelf wat vaker naar links begint te kijken.

4 maanden geleden

Mij is toen verteld door de kraamhulp om zijn hoofdje te draaien als hij diep slaapt. Dit werkt bij ons. Nu wisseld hij per zoveel nachten af

4 maanden geleden

Mijn zoon had dit op het achterhoofd. Fysio aan huis gehad en het advies zo ene doomoo kussen te gebruiken ( maar dat was vanwege het achterhoofd) we hadden niet direct resultaat. De fyaio hield het bij door een soort hoofdbandjes te maken waarmee ze afplatting goed kon meten. Uit eindelijk met de tijd is het goed verbeterd. Zodra ze kunnen zitten wordt het echt snel beter.