5 Reacties
één maand geleden
Hier vanochtend precies hetzelfde! Ik kreeg inderdaad de tip ‘dagstart’ maar dat werkt hier ook niet. Vanochtend om 5.15 uur hele fles op (150/5), na heel de tijd onrustig in bed te hebben gelegen (had eerst speentje geprobeerd). Om 8.00 uur ‘dagstart’ met als gevolg 30cc gedronken en daarna niet meer willen. Ik geef nu de volgende fles maar gewoon om 11.00/12.00 uur… tenzij ze eerder komt.
Ik moet zeggen dat ik sowieso even geen raad weet, zitten hier midden in een sprong, daar waar ze voorheen altijd tot 6.00/7.00 uur sochtends doorsliep komt ze nu vanaf een uur of 3.00 ieder halfuur… lijkt geen honger maar vooral frustratie/omrollen/verwerken etc
En drinkt op het moment mega slecht….
één maand geleden
Hier slaapt de kleine nog niet door. Meestal 18.30 op bed en dan komt hij rond 2 en tussen 5 en 6. Wij geven snachts altijd de halve fles (tip van cb om snachts minder te geven, omdat de werkende darmpjes hem ook wakker kunnen houden) Dat betekent tussen 5 en 6 100cc en rond 7 uur weer 100cc. We hopen zo dat hij die ochtendfles een beetje gaat verschuiven. Soms lukt dat en krijgt hij dus om 6.30 een hele fles (dat is in ons ritme prima). Verder is het denk ik afwachten!
één maand geleden
Reactie op Joan246
Hier slaapt de kleine nog niet door. Meestal 18.30 op bed en dan komt hij r ...
Als ik minder geef, raakt ze ook echt gefrustreerd. Hebben al meerdere keren geprobeerd of bijvoorbeeld gefopt met een speentje maar dan raakt ze helemaal overstuur 🤷🏼♀️
één maand geleden
Die van ons heeft dan ook! Rond 5 uur vrijwel hele fles, maar bij de start van de dag maar 30cc willen drinken. Je zij het kunnen proberen af te bouwen in kleine stapjes. Vanmorgen kreeg ze van ons 90cc ipv 120+4.. die wilde echt daarna niet meer slapen, dus iets te snel willen afbouwen 🙈