18 Reacties

7 dagen geleden

We hebben nu alleen de dikke aan, ik denk dat als het buiten ook koud wordt, dat ik dan de dunne erbij doe. Ik zou vooral naar je kindje kijken Voel je wel eens 's nachts in haar nekje? Of hoe ligt ze 's nachts? Als ze met haar handjes onder haar lichaam ligt of helemaal opgetrokken, dan heeft ze het koud, maar dat is duidelijker te zien bij een buikslaper 馃き Ik denk dat onder de 16 binnen niet wenselijk is. Vandaar dat ze dat alleen buitenshuis als optie zien, dus in de kinderwagen of speciaal bedje buiten

7 dagen geleden

Wij hebben al de winterversie. Nekje voelt goed. Hij slaapt lekker. Hier over het algemeen altijd wel een laagje meer dan volgens de richtlijnen. Ik vind de lange mouwen wel heel vervelend. Als we ze omrollen dan kan hij zijn armen nauwelijks bewegen. En hij stopt toch heel vaak zijn duim of eigenlijk hele zijn hand in de mond. Brengt zichzelf hier ook mee terug in slaap dus laat deze slaapzak voorlopig toch in de kast hangen.

7 dagen geleden

Reactie op amswo

Wij hebben al de winterversie. Nekje voelt goed. Hij slaapt lekker. Hier ov ...
Ik deed de dikke versie, bij onze dochter, en dan de zomer versie zonder mouwen. Lijfje is toch het belangrijkste 鈽猴笍 en tactisch oprollen, meestal binnenste buiten 2 keer omslaan, en dan weer terug, de opgerolde kant zit dan binnen in en rolt zo minder makkelijk af, ofzo. Vast niet duidelijk genoeg 馃槀

7 dagen geleden

Reactie op sophie1998

Ik deed de dikke versie, bij onze dochter, en dan de zomer versie zonder mo ...
Ohja die zomerversie zonder mouwen hadden we inderdaad al. Dat omrollen kunnen we nog wel eens proberen! Kan die van jou wel fatsoenlijk zijn armen bewegen? Die van ons is nog wel klein trouwens hoor, 5.5 maand maatje 74.

7 dagen geleden

Reactie op amswo

Ohja die zomerversie zonder mouwen hadden we inderdaad al. Dat omrollen kun ...
Redelijk ja! Hij duikt niet, dus heeft het niet heel erg nodig 馃き Hij zit in 62/68 dus 74 vind ik groot hahah

6 dagen geleden

Reactie op amswo

Ohja die zomerversie zonder mouwen hadden we inderdaad al. Dat omrollen kun ...
Jaa onze is ook klein 5.5 maand en nu maatje 62 Wij hebben idd de mouwen ook omgerold en dan gaat het goed

6 dagen geleden

Reactie op sophie1998

We hebben nu alleen de dikke aan, ik denk dat als het buiten ook koud wordt ...
Jaa vanmorgen uit bed heb ik dus even haar temp gemeten en toen was ze 37.0 dus prima maar meestal zit ze wel iets hoger normaal. Ze is idd een buikslapen en heeft dan armpjes omhoog maar ik merk de laatste nachten dat ze rond 4 uur onrustig word en gaat rollen. Dus dacht misschien heeft ze het ook wel gewoon koud

6 dagen geleden

Reactie op nbds

Jaa vanmorgen uit bed heb ik dus even haar temp gemeten en toen was ze 37.0 ...
Ik zou zeggen: gewoon proberen de andere slaapzak erbij te doen, als ze te warm is merk je het ook snel genoeg :)

6 dagen geleden

Reactie op sophie1998

Ik zou zeggen: gewoon proberen de andere slaapzak erbij te doen, als ze te ...
Jaa precies dat is ook zeker zo kan altijd even voelen als we zelf naar bed gaan 馃槉

6 dagen geleden

Reactie op amswo

Wij hebben al de winterversie. Nekje voelt goed. Hij slaapt lekker. Hier ov ...
En dan heb je er ook een pyjama bij of alleen in de romper?

6 dagen geleden

16 graden buitenshuis is voor kindjes die buiten slapen in een 'lutje potje'. Maar bij ons is het op de slaapkamer ook zo'n 16 graden op het moment. Hier slaapt ze nu in de wintervariant met een rompertje, legging en sokjes van Dilling (wol). Soms ook een in romper + boxpakje of korte mouwen romper + legging. Hangt er een beetje van af hoe fris het is.

6 dagen geleden

Wij hebben herfst-versie nog. Onder meestal alleen romper met lange mouwen of korte mouwen met een pyjamabroek. Kamer is meestal 18 graden.

6 dagen geleden

Reactie op sophie1998

Redelijk ja! Hij duikt niet, dus heeft het niet heel erg nodig 馃き Hij zit i ...
Oh ja? Bij ons worden het soort dwangbuizen die mouwen. Maar gaan er nog eens naar kijk dan. Thanks!

6 dagen geleden

Reactie op amswo

Oh ja? Bij ons worden het soort dwangbuizen die mouwen. Maar gaan er nog ee ...
Ik maak vanavond even een foto!

6 dagen geleden

Zo zit het dan

6 dagen geleden

Dit is de beste bewegende foto, maar hij krijgt de speen dus bij zn mondje, zonder moeite eigenlijk

6 dagen geleden

Ik doe de slaapzak binnenste buiten en sla de mouwen dan twee keer om, zo'n 5 cm denk ik. Dan doe ik de mouwen weer terug, waardoor het omgevouwen deel naar binnen valt. De mouwen zijn dus voor het omkeren nog te lang, maar daarna niet meer

6 dagen geleden

Reactie op sophie1998

Ik doe de slaapzak binnenste buiten en sla de mouwen dan twee keer om, zo'n ...
Ga ik ook proberen! 馃槏