10 Reacties

één dag geleden

Ik zou zelf in dit geval biologische potjes geven. Ik ben zelf ook niet van de potjes, maar in dit geval zou je het jezelf alleen maar onnodig moeilijk maken denk ik? 🤗

één dag geleden

Reactie op MeggieK

Ik zou zelf in dit geval biologische potjes geven. Ik ben zelf ook niet van ...
Ja dat is waar inderdaad.. ik ga zo eens kijken in de winkel! Ik ben alleen panisch geworden omdat ik steeds vaker zie bij mama’s dat ze glas vinden in potjes groente. 🥲

één dag geleden

Reactie op KleineFreek24

Ja dat is waar inderdaad.. ik ga zo eens kijken in de winkel! Ik ben allee ...
Oh wow dat wist ik niet! 🤯

één dag geleden

Reactie op MeggieK

Oh wow dat wist ik niet! 🤯
Ja heb ik nu een paar keer in Facebook groepen voorbij zien komen.. maar goed, kan toeval zijn natuurlijk

één dag geleden

Ella’s Kitchen is biologisch, zonder toevoegingen! En het zit niet in potjes maar in knijpzakjes. Misschien is dat wat?

één dag geleden

Reactie op KleineFreek24

Mijn moeder heeft dit meegemaakt met ons als kind. Zij gaf mij als tip om het eten uit het potje in een kom te doen en niet direct uit het potje te geven. Zie je toch beter als er iets zou zijn

één dag geleden

Ik volg het schema van mama roos niet maar maak alles wel vers. Volgende week gaan wij ook op vakantie en dan doe ik gewoon potjes. Ik heb geen zin om vooraf te moeten koken en fijn te maken en dat later in het restaurant te geven. Dus even een weekje lekker makkelijk. Ik heb ook vakantie😉

één dag geleden

Reactie op Lalalau09

Ella’s Kitchen is biologisch, zonder toevoegingen! En het zit niet in potje ...
Ja deze zijn top! Super makkelijk mee te nemen en inderdaad biologisch. Alleen maar handig en bespaart veel moeite op vakantie :)

één dag geleden

Reactie op KleineFreek24

Er staat ook op de potjes dat je alleen gebruik mag maken van plastic bestek mag gebruiken in de potjes. Als je een metalen lepel bijvoorbeeld gebruikt dan kan inderdaad de binnenkant beschadigd raken en komt er glas in het eten

één dag geleden

Je zou kunnen kijken naar de zakjes van MamaDeli, weet alleen niet of deze ook in de vriezer moeten. Zijn een soort van potjes maar dan biologischer