Hoi mama’s,
Ik heb een tijdje het eerste 60 dagen schema van mama Roos gevolgd. Ik merkte na een tijdje dat mijn dochter al meer lustte dan dat er in het schema stond dus ik ben eigenlijk met het schema gestopt en het op eigen houtje gaan doen.
Nu merkte ik dat ik erg inspiratieloos was en ze vaak het zelfde at / ik deed zo maar wat blokjes groente door elkaar en had geen idee hoe ik kip en rijst en alles toe kon voegen. Dusss, vanaf vandaag weer begonnen met mama Roos - fase 2. Het schema volg ik niet, maar ik gebruik wel de combinaties die in het schema benoemd worden en ben dus volop bezig alles in ijsblokjes in te vriezen.
Nu de vraag:
Volgende week gaan wij een weekje op vakantie. Mega lastig dus met ijsblokjes en alles. Maar hoe maak je hapjes op vakantie? Nu is het simpel; je pakt zoveel ijsblokjes groente en zoveel ijsblokjes vlees/kip/vis en zoveel ijsblokjes rijst/aardappelen/pasta. Maar daar heb je geen vriezer dus gaat dat niet..
En gezien we op vakantie zijn kan ik ook niet zeggen: dan eet ze met de pot mee en pureer ik dat. Want mijn vriend en ik zijn nou eenmaal nut mega gezond op vakantie haha (dus lang niet alle dagen groente).
Hoe doen jullie dit? Pakken jullie dan maar een weekje potjes (wat ik eigenlijk niet wil) of?