4 Reacties

16 uur geleden

Ik laat hem altijd slapen.. die van mij slaapt vaak van 13-16.30 uur en dan ‘s avonds gewoon om 19 uur naar bed tot ook 6.00/6.30 uur. Ik denk altijd hij zal het wel nodig hebben zijn slaap 😂

12 uur geleden

Hier alleen maar hazenslaapjes dus ik wek haar overdag nooit. Je zou eens kunnen testen wat het effect is van niet wekken?

6 uur geleden

Echt ik verbaas mij er gewoon over dat er (gelukkig voor jullie!!) kinderen zijn die gewoon zo goed slapen. Hier is het regelrechte drama. Elke dag én nacht weer. Hazenslaapjes van 15 minuten. Snachts continu drinken, woelen, zeuren, kreunen en ga zo maar door. En net wanneer ze weer in slaap begint te komen, hoor ik de peuter roepen: het is weer licht mama! En dit nu 5 maanden. De peuter was precies zo en sliep denk ik met 1 jaar door. Maar goed terugkomend op jouw vraag. Ik zou het een week proberen om haar niet wakker te maken en kijken wat het doet. Behalve het laatste slaapje dat ze nog wel genoeg wakker tijd heeft tot avond bedtijd. Geniet van je baby!

6 uur geleden

Het is hier echt drama zou er zoveel voor over hebben als m’n zoontje zulke heerlijke Slaapjes zou hebben. Zou persoonlijk echt niet wakker maken hoor! Ze doet het hartstikke goed toch overdags en ‘s nachts! En zoals de adviezen zeggen probeer het eens wat er gebeurt als je d’r laat slapen, misg heb ze gewoon heel veel Slaap nodig is alleen maar goed toch