5 Reacties
10 uur geleden
Echt ik verbaas mij er gewoon over dat er (gelukkig voor jullie!!) kinderen zijn die gewoon zo goed slapen.
Hier is het regelrechte drama. Elke dag én nacht weer. Hazenslaapjes van 15 minuten. Snachts continu drinken, woelen, zeuren, kreunen en ga zo maar door. En net wanneer ze weer in slaap begint te komen, hoor ik de peuter roepen: het is weer licht mama! En dit nu 5 maanden. De peuter was precies zo en sliep denk ik met 1 jaar door.
Maar goed terugkomend op jouw vraag. Ik zou het een week proberen om haar niet wakker te maken en kijken wat het doet. Behalve het laatste slaapje dat ze nog wel genoeg wakker tijd heeft tot avond bedtijd.
Geniet van je baby!
10 uur geleden
Het is hier echt drama zou er zoveel voor over hebben als m’n zoontje zulke heerlijke
Slaapjes zou hebben. Zou persoonlijk echt niet wakker maken hoor! Ze doet het hartstikke goed toch overdags en ‘s nachts! En zoals de adviezen zeggen probeer het eens wat er gebeurt als je d’r laat slapen, misg heb ze gewoon heel veel
Slaap nodig is alleen maar goed toch
3 uur geleden
Hier slaapt ze in de ochtend vaak van 8.30 tot 10.30, in de middag van 12.30 tot 13.30/14.00 en dan later nog van 16.00 tot uiterlijk 17.00. Dit laatste slaapje is de enige waar ik haar na uiterlijk een uur wakker maak, omdat ze anders in de avond niet goed in slaap komt. Dus dat zou je ook eens kunnen proberen?